Είναι η ταινία που ονειρεύεται κάθε λάτρης της Formula 1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Έχει όλα όσα θα ζήλευε κάθε blockbuster του Χόλιγουντ: παραγωγή από τον διάσημο θρύλο του «Top Gun», Τζέρι Μπουκχάιμερ για την Apple Originals, εκτελεστική παραγωγή από τον πρωταθλητή οδηγό Λούις Χάμιλτον και πρωταγωνιστές τον Μπραντ Πιτ και τον ανερχόμενο Βρετανο-νιγηριανό σταρ Ντέιμσον Ίντρις.
Διαβάστε ακόμα: Mission Impossible Dead Reckoning: Στη νέα «Επικίνδυνη Αποστολή» ο Τομ Κρουζ οδηγεί ένα ηλεκτρικό Fiat 500
Κάπου εδώ τελειώνει το όνειρο και αρχίζει η πραγματικότητα, καθώς τα επίσημα γυρίσματα του «Apex» ξεκίνησαν στις 9 Ιουλίου, στην εμβληματική βρετανική πίστα του Σίλβερστοουν, με τον σκηνοθέτη Τζόζεφ Κοσίνσκι να ενορχηστρώνει την κινηματογραφική δράση την ίδια ώρα που το πραγματικό Grand Prix βρισκόταν σε εξέλιξη.
Προφανώς, κάπου ανάμεσα στην τρέλα των δοκιμαστικών των ομάδων και το χάος των καταταρκτήριων γύρων, ο Μπραντ Πιτ κατάφερε να ολοκληρώσει μια διαδρομή με το μονοθέσιο της παραγωγής στην απαιτητική πίστα του Northampton, που χτίστηκε μόλις μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο σε μια αποστρατευμένη βάση της Βασιλικής Αεροπορίας Β' Παγκόσμιου Παγκοσμίου Πολέμου.
Μαζί με τον συμπρωταγωνιστή του Ντέιμσον Ίντρις στάθηκαν μάλιστα και δίπλα στους πραγματικούς οδηγούς στο εναρκτήριο line-up του βρετανικού Grand Prix , συμπεριλαμβανομένου του κορυφαίου οδηγού της F1 και τελικού νικητή στις 9 Ιουλίου, Μαξ Φερστάπεν της Red Bull.
Apex movie !! 👀🙌 pic.twitter.com/0PvRpyfM5i
— brad pitt's Chapstick (@bpf_aaa) July 14, 2023
Οι παρατηρητικοί θα διακρίνουν στις φωτογραφίες τους δύο ηθοποιούς να φορούν τις πυρίμαχες φόρμες της ομάδας της Mercedes. Καθόλου τυχαίο το γεγονός, καθώς πρόκειται για τις στολές της ομάδας για την οποία οδηγεί στην πραγματική ζωή ο συμπαραγωγός της ταινίας, Λούις Χάμιλτον.
Να σημειωθεί, δε, ότι σε ένα μάλλον εντυπωσιακό μείγμα πραγματικότητας και σεναριακής απόδοσης, ο εκτελεστικός παραγωγός της ταινίας σημείωσε μια πολύ δύσκολη τρίτη θέση στις 9 Ιουλίου, έξι και κάτι δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή Φερστάπεν και τρία δευτερόλεπτα πίσω από την έκπληξη του Σαββατοκύριακου, Λάντο Νόρις, της MacLaren Mercedes.
Το θέμα είναι ότι οι Μπρουκχάιμερ, Κοσίνσκι, Πιτ, Χάμιλτον και οποιοσδήποτε άλλος σχετίζεται με την ταινία, μπροστά ή πίσω από τις κάμερες, έχουν θέσει ψηλά τον πήχη όσον αφορά στα γυρίσματα της ταινίας, καθώς θα λαμβάνουν μέρος κατά τη διάρκεια διεξαγωγής των πραγματικών αγώνων του πρωταθλήματος, με ό,τι δυσκολία αυτό συνεπάγεται.
Σαν να μη φτάνει η πολυπλοκότητα που ούτως ή άλλως διακατέχει τα γυρίσματα μιας κινηματογραφικής παραγωγής, όλο αυτό το σκηνικό θα πρέπει να ενσωματωθεί στο μηχανοκίνητο τσίρκο του Μπέρνι Έκλαστοουν, ακολουθώντας το στις ίδιες χώρες διεξαγωγής των αγώνων.
Remember this scene when you see it in the Apex F1 movie 😆#BritishGP pic.twitter.com/cImYn5Wuru
— Sir Lewis Updates (@LH44updates) July 14, 2023
Αυτό σημαίνει ότι με τις τοποθεσίες των Grand Prix να αλλάζουν σε μια ατελείωτη σισύφεια διαδικασία, οι ομάδες και τα αυτοκίνητά τους αποστέλλονται αεροπορικώς σε κάθε γωνιά της γης. Αντίο Μόντσα, τα λέμε σε μια εβδομάδα στη Σιγκαπούρη! Θα καταφέρει να ανταπεξέλθει η παραγωγή της ταινίας σε ένα τέτοιο εξαντλητικό -σωματικά και οικονομικά- πρόγραμμα;
Καθώς φημολογείται πάντως, τα γυρίσματα θα διαρκέσουν για περισσότερο από το δεύτερο μισό της σεζόν του φετινού πρωταθλήματος, και, κατά πάσα πιθανότατα, αρκετό διάστημα έπειτα. Από την πλευρά του, ο πρωταθλητής της Formula 1, Λούις Χάμιλτον έδωσε κάποιες λεπτομέρειες για τον νέου του ρόλο ως συμπαραγωγός, λίγες μέρες πριν από το βρετανικό Grand Prix, σε μια τηλεοπτική συνέντευξη στο Sky Sports.
«Υπάρχουν νεύρα, φυσικά, αλλά είναι κάτι πάνω στο οποίο δουλεύαμε τόσο καιρό», είπε χαρακτηριστικά ο Χάμιλτον, «και θέλουμε να το αγαπήσουν όλοι και να νιώθουν πραγματικά ότι συμπυκνώνουμε την ουσία αυτού του αθλήματος».
Προφανώς, ο απαιτητικός Τζόζεφ Κοσίνσκι θα έχει φροντίσει να υπάρχει ένα όμορφο σενάριο πάνω στο οποίο θα δουλέψει. Αλλά όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, η ισορροπία συνύπαρξης της κινηματογραφικής δράσης με ένα πραγματικό Grand Prix είναι εξαιρετικά λεπτή, και ανά πάσα στιγμή όλα μπορούν να πάνε στραβά. Και αν αυτό γίνει, δεν θα συμβεί ποτέ εις βάρος του Πρωταθλήματος της Formula 1.