Σίγουρα έχετε ακούσει για τη Σφαίρα του Λας Βέγκας. Αυτό το τεχνολογικό σφαιρικό κτίριο που βρίσκεται στη μεγαλύτερη πόλη της Νεβάδα των ΗΠΑ και που φιλοξενεί τις συναυλίες των U2 το τελευταίο διάστημα. Το «τεχνολογικό θαύμα» – όπως χαρακτηρίζεται από πολλούς – είναι ουσιαστικά μια φουτουριστική αρένα, ικανή να φιλοξενήσει οποιοδήποτε ψυχαγωγικό event, ενώ αυτό τον καιρό προβάλλει και το εξαιρετικό ντοκιμαντέρ του Ντάρεν Αρονόφσκι «Postcard from Earth».
Διαβάστε ακόμη: Τα επενδυτικά πλάνα του Σακίλ Ο' Νιλ σε NBA και F1 - «Διαθέτω 500 εκατ. δολάρια»
Η σφαίρα έχει ύψος 120 μέτρα και πλάτος 170 μέτρα, περιέχει αμφιθεατρικές εξέδρες και την μεγαλύτερη στην - μέχρι σήμερα - LED οθόνη που έχει δει ο πλανήτης, με την υψηλότερη ευκρίνεια που εφευρέθηκε ποτέ, καθώς διαθέτει συνολικά 1,2 εκατομμύρια LED λυχνίες που προγραμματίζονται να δημιουργούν εικόνες και βίντεο σε τεράστια κλίμακα.
Το νέο τεχνολογικό αξιοθέατο του Λας Βέγκας άνοιξε μέσα στο 2023, ενώ το συνολικό του κόστος έφτασε τα 2.3 δισεκατομμύρια δολάρια. Σχεδιάστηκε από την Populous και έχει χωρητικότητα 18.000 ατόμων. Διαθέτει μια τεράστια οθόνη 16Κ, κάνοντάς τη να μοιάζει με ένα υπερσύγχρονο πλανητάριο. Παράλληλα, διαθέτει τρομερό ήχο μιας και υπάρχουν 160.000 διασκορπισμένα ηχεία στον χώρο, μετατρέποντας οποιαδήποτε προβολή, σε μια πραγματικά μοναδική εμπειρία.
Φυσικά, το μεγάλο πλεονέκτημα της Σφαίρας είναι πως μπορεί στις τεράστιες οθόνες της να προβάλλει και διαφημίσεις. Τα brands, βέβαια, που θέλουν να διαφημιστούν στη μεγαλύτερη οθόνη που έχει φτιαχτεί ποτέ, πρέπει να πληρώσουν ένα αρκετά μεγάλο ποσό.
The MSG Sphere cost $2.3B to build
They charge $450k for one day of advertising
Here's their pitch deck: pic.twitter.com/bXHqPIxSfv
— PitchDeckGuy (@BetterPitchGuy) October 2, 2023
Σύμφωνα με τον χρήστη του X (Twitter) PitchDeckGuy, η διαφήμιση για μία μόνο ημέρα εκεί κοστίζει πάνω από 450.000 δολάρια, ενώ το ποσό φτάνει τις 650.000 δολάρια αν κάποιος θέλει να εμφανίζεται στη Σφαίρα για μια ολόκληρη την εβδομάδα. Η μαζική παρουσία της στο Λας Βέγκας και στα social media προσφέρει εντυπωσιακούς αριθμούς ημερήσιων προβολών, με 300.000 άτομα να βλέπουν live τη διαφήμιση στο Λας Βέγκας και άλλα περίπου 4,4 εκατομμύρια να τη βλέπουμε μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.
Αξίζει να σημειωθεί πως μετά την επιτυχία της Σφαίρας στο Λας Βέγκας, ένα σχεδόν πανομοιότυπο κτίριο φαίνεται πως είναι έτοιμο να κατασκευαστεί στο Στράτφορντ του Λονδίνου. Μόνο που εκεί οι κάτοικοι έχουν τις ενστάσεις τους και μένει να δούμε πώς θα εξελιχθεί το συγκεκριμένο θέμα.