Η Τέιλορ Σουίφτ έδωσε το «παρών» σε VIP καμπίνα στον τελικό του NFL ανάμεσα στους Kansas City Chiefs και τους San Francisco 49ers, στο Allegiant Stadium στο Λας Βέγκας για να δει τον σύντροφό της Τράβις Κέλσι, με αποτέλεσμα το Super Bowl LVIII να καταστεί το τηλεοπτικό γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση όλων των εποχών στις ΗΠΑ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μετά το Super Bowl ανοίγουν εστιατόριο: Η νέα επιχείρηση των Κέλσι και Μαχόουμς στο Κάνσας
Δίπλα στη μητέρα του Κέλσι και τον αδερφό του, Τζέισον, αλλά και τις διάσημες φίλες της Μπλέικ Λάιβλι και Ice Spice, μεταξύ άλλων (τριγύρω παραμόνευαν και η Λάνα Ντελ Ρέι και ο Πολ Μακάρτνεϊ), η διάσημη ποπ σταρ μέχρι το τέλος του παιχνιδιού εμφανίστηκε στον φακό για 53 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με το Houston Chronicle, με την αξία του τηλεοπτικού της χρόνου να κοστολογείται περίπου σε 12,4 εκατομμύρια δολάρια!
Παράλληλα, το ειδύλλιό τους αύξησε, όπως ήταν λογικό, τα νούμερα τηλεθέασης, αφού η κάμερα ασχολήθηκε πολλές φορές με την πιο διάσημη τραγουδίστρια στον κόσμο πλέον, ενώ η μεταξύ τους σχέση απασχολεί τις ΗΠΑ εδώ και αρκετούς μήνες. Σύμφωνα μάλιστα και με δημοσκοπήσεις, το 20% των θεατών του Super Bowl υποστήριζε τους Chiefs λόγω της σχέσης της τραγουδίστριας με τον Κέλσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο πιο τσιγκούνης εκατομμυριούχος: Μοιάζει με άστεγο - Ψάχνει φαγητό στα σκουπίδια
Οι υπεύθυνοι της διοργάνωσης δεδομένου του αντίκτυπου που έχει στο κοινό η τραγουδίστρια είναι έτοιμοι να της προτείνουν να τραγουδήσει στο ημίχρονο του SuperBowl του 2025 στη Νέα Ορλεάνη. Εάν πραγματοποιηθεί αυτή η συνεργασία η τραγουδίστρια αναμένεται να κερδίσει ποσό μεγαλύτερο του 1.400.000 ευρώ.
Η σχέση πάντως της Τέιλορ Σουίφτ με τον Τράβις Κέλσι έφερε και σημαντικά ποσά στο NFL. Σύμφωνα με αναλύσεις του Apex Marketing Group, η προσοχή που το ζευγάρι έχει τραβήξει από τα μίντια, έχει προσθέσει αξία 331,5 εκατ. δολαρίων στο brand των Chiefs αλλά και του NFL. Μάλιστα και και η φανέλα του Κέλσι ξεπούλησε: όταν η καλή του βρέθηκε για πρώτη φορά σε παιχνίδι του, οι πωλήσεις της φανέλας αυξήθηκαν κατά 400%.