Ο σκύλος είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου, με την Dolce & Gabbana να συμφωνεί, όπως προκύπτει από το νέο mist της και πιο πρόσφατο άρωμα που κυκλοφόρησε. Με 99 ευρώ οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν το Fefé -που πήρε το όνομά του από τον σκύλο του συνιδρυτή του brand, Domenico Dolce.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ασύρτικο: Μία ελληνική ποικιλία παντός καιρού - 8 must try ετικέτες
«Αγάπη χωρίς όρους», «πίστη» και «παιχνιδιάρικο» είναι μερικές από τις λέξεις που βρίσκονται στο επίκεντρο της τελευταίας καμπάνιας του ιταλικού οίκου μόδας για το αρωματικό mist χωρίς αλκοόλ για σκύλους. «Είμαι ντελικάτος, αυθεντικός, χαρισματικός» ξεκινά η διαφήμιση, καθώς δείχνει πλάνα από ένα ντάτσχουντ, ένα τσιουάουα και ένα μπισόν φριζέ.
«Γιατί δεν είμαι απλά ένας σκύλος, είμαι η Fefé». Όσοι αγοράσουν το νέο άρωμα, θα μπορούν να έχουν τα κατοικίδιά τους να μυρίζουν όπως οι «ζεστές νότες» του μόσχου και του σανταλόξυλου. Το νέο πολυτελές mist για σκύλους έχει μια επίχρυση πατούσα 24 καρατίων στο γυάλινο μπουκάλι και στους πελάτες προσφέρεται ένα αποκλειστικό κολάρο σκύλου D&G με ετικέτα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο CEO που μετέτρεψε σε εκατομμυριούχους 80 εργαζομένους του
«Διανέμουμε το Fefé αμέσως σε όλη την Ευρώπη, στις ΗΠΑ και στη συνέχεια, σιγά-σιγά, θα επεκταθούμε, είναι ήδη διαθέσιμο στο διαδίκτυο» δήλωσε ο Stefano Gabbana, ο άλλος συνιδρυτής της μάρκας, στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera. «Η αγορά αντέδρασε καλά, όλοι τρελάθηκαν με την ανακοίνωση» πρόσθεσε.
Μέχρι το 2030, η παγκόσμια βιομηχανία κατοικίδιων ζώων -που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την κτηνιατρική περίθαλψη, τις τροφές για κατοικίδια και τα φαρμακευτικά προϊόντα- αναμένεται να διογκωθεί στα 500 δισ. δολάρια από τα 320 δισ. δολάρια ετησίως, σύμφωνα με έκθεση του Bloomberg Intelligence του 2023.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ήρθαν τα «AI spa»: Tα ρομπότ κάνουν μασάζ στους πελάτες
Η Diana Rosero-Pena, αναλύτρια του Bloomberg και συν-συγγραφέας της έκθεσης, τόνισε: «Βλέπουμε μια βαθιά αύξηση των καταναλωτικών δαπανών για τα κατοικίδια ζώα και αναμένουμε να το δούμε να συνεχίζεται μέχρι το 2030. Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αντικείμενα για τα κατοικίδια ζώα τους».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι περιλαμβάνει το ελληνικό πρωινό - Οι ανά τον κόσμο διατροφικές επιλογές
Το 2007 το Harrods παρουσίασε ένα άρωμα για σκύλους, το Sexy Beast. Τον Φεβρουάριο του 2022, η Ελισάβετ Β' λάνσαρε την κολόνια για σκύλους Happy Hounds, διακοσμημένη με το οικόσημο του βασιλικού κτήματος Sandringham. Για 20 λίρες, το βρετανικό κατάστημα λιανικής Space NK πωλεί ένα σπρέι για σκύλους. Η Kiehl's, που ανήκει στη L'Oréal, πουλάει ένα σπρέι για το τρίχωμα.