Μια νέα συλλογή ρούχων εμπνευσμένη από το ψηφιακό αποτύπωμα του καθενός μας λανσάρει η Kaspersky σε συνεργασία με το διεθνές techwear brand KRAKATAU με στόχο να ευαισθητοποιήσουν το κοινό για τη σημασία του απορρήτου και την ελευθερία της έκφρασης.
Η ιδέα βασίστηκε στο γεγονός ότι στις μέρες μας, η αυτοέκφραση δεν αφορά μόνο την ανάδειξη της ατομικότητάς μας μέσω των ρούχων που φοράμε και της γενικότερης εμφάνισής μας, αλλά και των δραστηριοτήτων μας στο διαδίκτυο - με πολλούς από εμάς να χρησιμοποιούμε νέα μέσα για να μοιραστούμε τις απόψεις και τις πεποιθήσεις μας.
Η νέα συλλογή ρούχων τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν μέσω της ψηφιακής αποτύπωσης της ταυτότητας του κατόχου - φέρει την ονομασία Safe_expression και απαντά στο ερώτημα του «πώς μπορούν οι άνθρωποι να δημιουργήσουν τις ψηφιακές τους ταυτότητες και να εκφραστούν διατηρώντας ταυτόχρονα τη μοναδικότητά τους ασφαλή στο διαδίκτυο».
Μέσω της αποκλειστικής συλλογής που έχει σχεδιαστεί με την KRAKATAU, H Kaspersky σας προσκαλεί να δημιουργήσετε ένα ένδυμα που αναδεικνύει τη μοναδικότητά σας και αποκαλύπτει πόσο έτοιμοι είστε για την προστασία του απορρήτου σας. Τα είδη ένδυσης βασίζονται στο ψηφιακό αποτύπωμα ενός ατόμου. Απαντώντας απλά σε μερικές ερωτήσεις από ένα ειδικό chat bot σχετικά με τη διαδικτυακή συμπεριφορά και τις συνήθειες απορρήτου σας, θα λάβετε τη δική σας μοναδική εκτύπωση. Η εκτύπωση είναι φτιαγμένη από μοναδικούς αλγόριθμους που αναλύουν τα προβλήματα απορρήτου των χρηστών. Όσο περισσότερο ένα άτομο ανησυχεί για το απόρρητό του - τόσο πιο περίπλοκη ή πιο αρμονική θα είναι μια εκτύπωση.
Η limited συλλογή Safe_expression χρησιμοποιεί πειραματικές τεχνολογίες και διαθέτει t-shirts, φούτερ και μπουφάν σε μαύρο και νέον πράσινο χρώμα. Τα είδη της συλλογής είναι κατασκευασμένα από Repreve ανακυκλώσιμο γέμισμα και διαθέτουν αδιάβροχη επίστρωση. Κάθε κομμάτι συμπληρώνεται από μινιμαλιστικά σχεδιαστικά σήματα και μπορεί να ενεργοποιήσει την ιδέα πίσω από τη συλλογή, η οποία είναι να δημιουργήσετε ένα εξατομικευμένο ένδυμα προσαρμοσμένο από το ψηφιακό σας αποτύπωμα σε έναν διαδικτυακό δημιουργό μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας.
Τα δεδομένα μας κοστίζουν ακριβά στο Darknet
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Kaspersky, το 37% των millennials πιστεύουν ότι είναι πολύ βαρετοί για να πέσουν θύμα ψηφιακού εγκλήματος. Ωστόσο, η ανάλυση πολλών αγορών Darknet από ειδικούς της Kaspersky δείχνει ότι τα δεδομένα μας μπορούν να είναι πολύτιμα όχι μόνο για εμάς αλλά και για τους ψηφιακούς εγκληματίες.
Μεταξύ των πιο πολύτιμων και επιθυμητών δεδομένων που πωλούνται σε αυτές τις αγορές είναι φωτογραφίες που κοινοποιούνται μέσω εγγράφων, όπως διαβατήρια ή άδειες οδήγησης (αξίας έως και 40-60$), ιατρικά αρχεία (έως και $30), στοιχεία πιστωτικής κάρτας (έως και $20), λογαριασμοί PayPal (έως και 500$) και πλήρεις πληροφορίες ταυτότητας (έως 10$). Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διάφορους κακόβουλους σκοπούς, από τη χρήση των δεδομένων για απόσπαση χρημάτων, μέχρι και εκβιασμό.
Παρότι το διαδίκτυο και οι διαδικτυακές υπηρεσίες μάς δίνουν τεράστιες ευκαιρίες για να μοιραστούμε τις απόψεις μας και να επικοινωνήσουμε με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι είναι ένα ασφαλές μέρος για να εκφραζόμαστε. Η Kaspersky έχει δεσμευτεί να προστατεύει τα μοναδικά δεδομένα των ανθρώπων και στοχεύει στη δημιουργία ευκαιριών ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να εκφραστούν με ασφάλεια.
«Η έκφραση της ατομικότητας ήταν πάντα σημαντική για τους ανθρώπους και σήμερα έχουμε πολύ περισσότερες ευκαιρίες να το κάνουμε ψηφιακά. Βλέπουμε πώς οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργήσουν μια θετική αλλαγή στον κόσμο, κοινοποιώντας τις ιστορίες τους και τι αντιπροσωπεύουν. Αλλά είναι επίσης σημαντικό η αυτοέκφρασή μας να είναι επίσης ασφαλής καθώς ο καθένας από εμάς είναι μοναδικός και τα δεδομένα που κοινοποιούμε στο διαδίκτυο είναι εξαιρετικά προσωπικά και πολύτιμα, καθιστώντας ζωτικής σημασίας για όλους μας να γνωρίζουμε πώς να τα προστατεύσουμε», σχολιάζει ο Andrew Winton, Αντιπρόεδρος για το Global Marketing στην Kaspersky. «Δημιουργώντας αυτήν τη συλλογή με την KRAKATAU θέλουμε να μιλήσουμε για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και της ασφάλειας με τρόπο που να σχετίζεται με τη μόδα και απλώς να εξηγήσουμε πώς η αυτοέκφρασή σας μπορεί να παραμείνει ανεξάρτητη και προστατευμένη».
«Αυτό που μας άρεσε ιδιαίτερα για αυτήν την ιδέα συνεργασίας είναι το δημιουργικό Do It Yourself (DIY) στοιχείο, όπου οι άνθρωποι μπορούν να προσαρμόσουν τα ρούχα για να ταιριάζουν στην προσωπικότητά τους. Επιπλέον, η προσαρμογή δεν βασίζεται στα συναισθήματα των ανθρώπων, αλλά στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν τις συσκευές τους και τις ψηφιακές τους συνήθειες, κάτι που είναι πολύ σημαντικό στον σημερινό ψηφιακό κόσμο. Στο τέλος, η ασφάλεια έχει γίνει το βασικό θέμα της συλλογής - δείχνει πώς μπορείτε να διατηρήσετε τα δεδομένα σας ασφαλή στο διαδίκτυο, ενώ τα είδη ένδυσης από τη συλλογή σάς προστατεύουν από τις σκληρές καιρικές συνθήκες του πραγματικού κόσμου», σχολιάζει η ομάδα της KRAKATAU.
Να σημειωθεί ότι η KRAKATAU είναι μια παγκόσμια εταιρεία ενδυμάτων με καταστήματα ναυαρχίδες στη Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη και το Άμστερνταμ. Η μάρκα ιδρύθηκε το 1999 στην Αγία Πετρούπολη και σήμερα εκπροσωπείται σε 800 καταστήματα σε 17 χώρες. Η KRAKATAU συνδυάζει επιστημονικές και τεχνικές καινοτομίες με μινιμαλιστικό σχεδιασμό και λειτουργικότητα στα ρούχα.
Όσο για την Kaspersky είναι μια παγκόσμια εταιρεία ψηφιακής ασφάλειας με έτος ίδρυσης το 1997. Η βαθιά πληροφόρηση απειλών και η τεχνογνωσία στον τομέα της ασφάλειας της Kaspersky μετατρέπονται συνεχώς σε λύσεις και υπηρεσίες ασφάλειας για την προστασία επιχειρήσεων, κρίσιμων υποδομών, κυβερνήσεων και καταναλωτών σε όλον τον κόσμο. Το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο ασφάλειας της εταιρείας περιλαμβάνει την προστασία τερματικών σημείων και μια σειρά εξειδικευμένων λύσεων και υπηρεσιών ασφάλειας για την καταπολέμηση εξελιγμένων και εξελισσόμενων ψηφιακών απειλών. Περισσότεροι από 400 εκατομμύρια χρήστες προστατεύονται από τις τεχνολογίες της Kaspersky και βοηθάμε 250.000 εταιρικούς πελάτες να προστατεύουν ό,τι είναι πιο σημαντικό για αυτούς. Μάθετε περισσότερα στο www.kaspersky.com.