Ζωντανό το ενδιαφέρον για ταξίδια μόλις αρθούν οι περιορισμοί

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ζωντανό το ενδιαφέρον για ταξίδια μόλις αρθούν οι περιορισμοί
Ασφάλεια, Χαλάρωση, Ξεγνοιασιά και Διασκέδαση πιο σημαντικές για τους τουρίστες από την προσιτή τιμή.

Ζωντανό διατηρούν το ενδιαφέρον τους για ταξίδια οι Βρετανοί, οι Γάλλοι και οι Γερμανοί, ειδικά μετά τους περιορισμούς μετακινήσεων και το lockdown που βίωσαν όλο το προηγούμενο διάστημα. Την ίδια στιγμή 2 στους 3 ταξιδιώτες να θέλουν πραγματικά να ξεκινήσουν τα ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και δεν θα περιμένουν την ανακάλυψη εμβολίου για να το κάνουν.

Τα παραπάνω είναι μερικά από τα συμπεράσματα πρόσφατης έρευνας σχετικά με τις ταξιδιωτικές τάσεις  όπως αυτές επηρεάζονται και διαμορφώνονται λόγω Covid-19, την οποία πραγματοποίησε η MINDHAUS, εταιρία στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλος της V+O Greece, σε συνεργασία με το Pollfish, DIY ερευνητική πλατφόρμα.

Ειδικότερα, σε δείγμα 2.750 ερωτώμενων σε ορισμένες από τις βασικές αγορές - τροφοδότες του Ελληνικού τουρισμού (ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία) το 37,9% δήλωσε ότι είναι επιθυμούν να ταξιδέψουν ξανά μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και θα ενημερώνονται συνεχώς για την υγειονομική κατάσταση όσο σχεδιάζουν το ταξίδι τους.

Ένα πρόσθετο και πολλά υποσχόμενο 28,1% δήλωσε ότι με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, θα προγραμματίσουν εκείνο το ταξίδι αναψυχής που ονειρευόντουσαν όλο αυτόν τον καιρό.

insider

Παρόλο που όλοι οι ερωτώμενοι της έρευνας προσδιόρισαν την ανακάλυψη εμβολίου ως τον πρώτο παράγοντα για να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, το παραπάνω 66% των ερωτώμενων δήλωσε ότι θεωρεί εξίσου σημαντικά τα σαφή υγειονομικά πρωτόκολλα κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων (11,8% των απαντήσεων), τους προορισμούς που διαχειρίστηκαν αποτελεσματικά την κρίση του Covid-19 (11,7% των απαντήσεων), καθώς και την πραγματοποίηση τεστ ανίχνευσης Covid-19 πριν από την πτήση.

insider

Το ίδιο ποσοστό θεωρεί φέτος την Ασφάλεια, την Χαλάρωση, την Ξεγνοιασιά και την Διασκέδαση περισσότερο σημαντικές σε σχέση με τις περυσινές διακοπές τους, ακόμα και  από το Προσιτό Κόστος.

Πρόσθετα, αξιολογούν περισσότερο από πέρυσι, το αίσθημα Ανακάλυψης (Γαλλία) και Περιπέτειας (ΗΠΑ) για το επόμενο διεθνές τους ταξίδι.

insider

Σύμφωνα με την έρευνα και για την ίδια ομάδα ταξιδιωτών, η Γαλλία (55%), η Μεγάλη Βρετανία (55%) και η Γερμανία (62%) είναι περισσότερο έτοιμες να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, καθώς τα ανάλογα ποσοστά των ερωτώμενων δήλωσαν ότι προτίθεται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό εντός του 2020.

«Παρόλο που η κατάσταση για το επόμενο τρίμηνο φαίνεται γενικά δυσμενής, βλέπουμε ότι 2 στους 3 ταξιδιώτες να θέλουν πραγματικά να ξεκινήσουν τα ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και δεν θα περιμένουν την ανακάλυψη εμβολίου για να το κάνουν. Αντιλαμβανόμαστε επίσης ότι εκτός από την ασφάλεια, αναζητούν εμπειρίες χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και διασκέδασης ακόμα περισσότερο από πριν». δήλωσε ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS. «Mε βάση τα δεδομένα αποδεικνύεται ότι η Ελλάδα κατέχει τα βασικά εκείνα στοιχεία στο μυαλό των ταξιδιωτών που την καθιστούν τον πιο ελκυστικό προορισμό της Μεσογείου για το επόμενο τρίμηνο, ιδιαίτερα για συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς, και μέσα στους πιο ελκυστικούς μεσοπρόθεσμα, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο στη στρατηγική και στο marketing για το στάδιο της ανάκαμψης».

«Γνωρίζουμε πόσο σημαντικά είναι τα δεδομένα για τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του Covid-19, ειδικότερα για τους τομείς που έχουν επηρεασθεί περισσότερο όπως τα ταξίδια και ο τουρισμός» ανέφερε σχετικά ο John Papadakis, CEO του Pollfish. «Σαν ένα πρωτοπόρο εργαλείο έρευνας, χαιρόμαστε που μπορούμε να προσφέρουμε σε βάθος πληροφόρηση για να υποστηρίξουμε τον τομέα αυτό να επανέλθει στις προηγούμενες του επιδόσεις» κατέληξε. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 13 & 14 Μαΐου 2020 και απευθύνθηκε σε άτομα άνω των 18 ετών που είχαν σχεδιάσει τουλάχιστον ένα ταξίδι αναψυχής στο εξωτερικό για το 2020. Είχε ως στόχο να κατανοήσει – μεταξύ άλλων - την πρόθεση των ξένων ταξιδιωτών να ταξιδέψουν ξανά στο εξωτερικό και πότε, πως έχει επηρεαστεί ο διαθέσιμος προϋπολογισμός τους, με ποιον θα ταξιδέψουν, με τι είδους ταξιδιωτικό περιεχόμενο έχουν αλληλοεπιδράσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τι είδους εμπειρία θα αναζητήσουν στο επόμενο ταξίδι τους και ποιες χώρες σκοπεύουν να επισκεφθούν για αναψυχή με έμφαση στη Μεσόγειο και στην Ελλάδα.

 

 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider