Τον στόχο για διπλασιασμό των ξενοδοχειακών μονάδων που διαθέτει η Wyndham Hotels & Resorts στην Ελλάδα μέσα στα επόμενα 3 χρόνια αποκάλυψε ο πρόεδρος Ευρώπης Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής της εταιρείας, Δημήτρης Μανίκης, σε συνέντευξη του στο International Business and Hospitality συνέδριο της Liquid Media και του Insider που πραγματοποιείται σήμερα, Δευτέρα 30 Μαΐου στο ξενοδοχείο Electra Metropolis.
H Wyndham Hotels & Resorts διαθέτει 9000 ξενοδοχεία σε 95 χώρες -με πολύ μεγάλη παρουσία σε ΗΠΑ και Κίνα- και είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Το 95% των δραστηριοτήτων του ομίλου γίνεται μέσω του franchising με 22 brands, ενώ διαθέτει 490 ξενοδοχεία στην περιοχή ευθύνης του κ. Μανίκη.
Σε συζήτηση με τον δημοσιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη, ο κ. Μανίκης είπε πως μέχρι σήμερα η Wyndham έχει βάλει το brand της σε 10-12 ξενοδοχεία στην Ελλάδα και στόχος της είναι μέχρι το 2025 ο αριθμός αυτός να έχει αυξηθεί σε τουλάχιστον 25.
Ο ίδιος είπε πως η εταιρεία φτιάχνει γραφείο στην Ελλάδα για να καταστεί το κέντρο της νοτιοανατολικής Μεσογείου ενώ η χώρα μας αποτελεί το διοικητικό κέντρο από όπου ο όμιλος κατευθύνει τη δραστηριότητα στις αγορές της Κύπρου, των Βαλκανίων, της Ιταλίας, του Ισραήλ και πρώην σοβιετικών χωρών.
Αφού ανέφερε ότι η Wyndham έχει 100 ξενοδοχεία στη γειτονική μας Τουρκία, είπε πως «βλέπουμε αντίστοιχα μια πολύ μεγάλη προοπτική στην Ελλάδα και ψάχνουμε συνεχώς για νέες ευκαιρίες».
H Wyndham, σύμφωνα με τον κ. Μανίκη, θέλει να μεγαλώσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά, όχι μόνο στις κύριες μητροπολιτικές πόλεις αλλά και σε δευτερεύοντες προορισμούς που δεν είναι τόσο γνωστοί στο ευρύ κοινό και έχουν τρομερό μέλλον, πέρα από τους μεγάλους τουριστικούς προορισμούς, όπως η Κρήτη, η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Κέρκυρα κ.α.
Συνεχίζοντας για την Ελλάδα, ο κ. Μανίκης είπε ότι «υπάρχει μια τρομερή αλλαγή στην ελληνική ξενοδοχία, η δεύτερη γενιά Ελλήνων ξενοδόχων σκέφτεται διαφορετικά, τα brands έχουν αρχίσει και αποκτούν πολύ σημαντική παρουσία», ενώ αναφέρθηκε και στις επενδύσεις που βοηθούν τα brands να μεγαλώσουν. Ονόματα όπως η Apollo, η Blackstone, η BlackRock, η Bain Capital σέβονται τον Έλληνα ξενοδόχο και έχουν την άνεση να κάνουν δουλειά με τα μεγάλα brands. Ο ίδιος συμπλήρωσε πως στην Ελλάδα υπάρχει «πολύ καλό προσωπικό, με νέα παιδιά που είναι καταρτισμένα, γνωρίζουν ξένες γλώσσες, έχουν καλό πανεπιστημιακό επίπεδο».
Περιγράφοντας το μοντέλο λειτουργίας της Wyndham, ο κ. Μανίκης είπε πως «ψάχνουμε συνέχεια επιχειρηματικές ευκαιρίες και θέλουμε να επεκτείνουμε την αλυσίδα μας μέσω εξαγορών». Ο ίδιος έφερε ως παράδειγμα την πρόσφατη εξαγορά των ξενοδοχείων La Quinta στις ΗΠΑ, έναντι 2,7 δισ. δολαρίων.
Σχολιάζοντας τη στροφή προς τον βιώσιμο τουρισμό, ο κ. Μανίκης ανέφερε ότι από την 1η Απριλίου ο όμιλος έχει το δικό του πρόγραμμα πιστοποίησης βιωσιμότητας, το «Wyndgam Green» και από 1η Ιουλίου επιβάλλει σε όλα του τα ξενοδοχεία να είναι τουλάχιστον συμβατά με το πρώτο επίπεδο.
Ο όμιλος έχει εταιρεία που κάνει funding, εταιρεία που κάνει management, εταιρείες που ασχολούνται καθαρά με το συμβουλευτικό κομμάτι οπότε μπορεί να δώσει μια τελείως καθετοποιημένη προσφορά στους ξενοδόχους που θέλουν να μπουν στα brands της Wyndham.