Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 2o International Business & Tourism Conference που διοργάνωσε το insider.gr και η Liquid Media για δεύτερη συνεχόμενη χρόνια.
Κατά την διάρκεια του συνεδρίου θεσμικοί εκπρόσωποι, φορείς και επιχειρηματίες του κλάδου προχώρησαν σε μια «εκ των έσω» ανάλυση της δυναμικής του Τουρισμού, των προοπτικών και των προκλήσεων που αντιμετωπίζει, σε ένα περιβάλλον που αλλάζει ραγδαία.
«Ο τουρισμός μάς δίνει την ευκαιρία να δυναμώσουμε την παγκόσμια εικόνα μας», σημείωσε η Γενική Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας του υπουργείου Εξωτερικών και Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), Βίκυ Λοΐζου, κατά τον χαιρετισμό της.
Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Βασίλης Κικίλιας, υπογράμμισε πως το στοίχημα της τετραετίας για την νέα κυβέρνηση και την Ελλάδα, είναι να πραγματοποιηθούν οι κατάλληλες επενδύσεις στον τουρισμό, ώστε να διασφαλιστεί η ανοδική του πορεία, ενώ εκτίμησε πως το 2023 θα είναι μια ισχυρή χρονιά και τα τουριστικά έσοδα θα πλησιάσουν μέχρι και τα 19 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας τις επιδόσεις του 2019 και του 2022.
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μαντζούφας στο συνέδριο Insider: Αναβαθμίζεται το τουριστικό προϊόν μέσω του ΤΑΑ με 600 εκατ. σε επενδυτικά σχέδια
«Η παγκόσμια οικονομία και ο μεγάλος μετασχηματισμός: Προοπτικές και επιπτώσεις για την τουριστική βιομηχανία και τις ξενοδοχειακές επενδύσεις» ήταν η θεματολογία του 1ου πάνελ, στο οποίο συμμετείχαν οι: Νίκος Μαντζούφας, Διοικητής της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού του Ταμείου Ανάκαμψης, Υπουργείο Οικονομικών, Γιώργος Μούντης, Managing Partner, Delfi Partners & Company, Τάσος Χωμενίδης, Διευθύνων Σύμβουλος & μέλος του Δ.Σ., ΛΑΜΨΑ ΑΕ και Σπύρος Βενετσιάνος Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής και Επικεφαλής τομέα Structure Finance, Eurobank.
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χωμενίδης στο συνέδριο Insider: Κίνδυνος για το τουριστικό προϊόν η «υπεραλίευση» του αποθέματος
Εν συνεχεία, επί τάπητος βρέθηκε η τεχνολογία: «Οι τεχνολογίες του μέλλοντος για τα ταξίδια. Τι έπεται;» ήταν η ενότητα του 2ου πάνελ, όπου και μίλησαν οι: Μαρία Φουντά, Διευθύντρια Marketing Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Λιάνα Μόσχου, Marketing Communications Strategy Director, Cosmote, Σάββας Γεωργίου, Co-Founder Welcome Pickups, Δάφνη Τσεβρένη, Co-Founder Clio Muse, Βασίλης Πολύζος, Co-Founder & Managing Director, THE VSCOPE.
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς η τεχνολογία αλλάζει τον τουρισμό - Καινοτομίες και προοπτικές
Ο κ. Ραούλ Λιβάις, Γενικός Διευθυντής του Mandarin Oriental, Costa Navarinο σε συνέντευξή του μίλησε για το ultra luxury resort που θα ανοίξει τις πύλες του στη Μεσσηνία. «Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές για τους καλεσμένους μας, ώστε να απολαύσουν πλήρως την εμπειρία και να εξοικειωθούν με τις παροχές μας» διεμήνυσε μεταξύ άλλων.
Στο τρίτο και τελευταίο πάνελ του συνεδρίου, στο «μικροσκόπιο» βρέθηκαν οι νέες προκλήσεις που αφορούν το ενεργειακό κόστος, η βιωσιμότητα, οι νέες τάσεις αλλά και η κατάσταση με το εργατικό δυναμικό, όπου οι Σπύρος Διβάνης, CEO Divani Collection Hotels, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος του Ομίλου HotelBrain, Γιάννης Τσίχλης, Διευθυντής Corporate Affairs της Grecotel, Μάνος Μπορμπουδάκης, COO Metaxa Hospitality Group και Μαρίνα Σπυριδάκη Διευθύντρια Επικοινωνίας της Aegean, ανέπτυξαν τις απόψεις τους.
Το 2o International Business & Tourism Conference
Το συνέδριο υποστηρίχθηκε από τους: ΕΟΤ, Κ2Β ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, ΕΤΑΔ, ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ, HOTEL BRAIN, COSMOTE. Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.