Στην World Travel Market του Λονδίνου ο Χάρης Θεοχάρης

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Στην World Travel Market του Λονδίνου ο Χάρης Θεοχάρης
Ο Χάρης Θεοχάρης είναι υποψήφιος Γενικός Γραμματέας του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.

Τη διεθνή έκθεση World Travel Market στο Λονδίνο επισκέφθηκε ο Χάρης Θεοχάρης, στο πλαίσιο της καμπάνιας για την υποστήριξη της υποψηφιότητάς του για τη θέση του Γενικού Γραμματέα στον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού. Κατά τη διάρκεια των εργασιών της WTM o πρώην Υπουργός Τουρισμού της Ελλάδας είχε σειρά συναντήσεων με υπουργούς τουρισμού άλλων χωρών, όπως η Ιταλία, η Πορτογαλία, το Σαν Μαρίνο, η Σαουδική Αραβία, η Βουλγαρία κ.α., καθώς και με εκπροσώπους φορέων και οργανισμών, κρατικών και ιδιωτικών, οι οποίοι κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη διεθνή τουριστική αγορά.

Παράλληλα συμμετείχε στη Σύνοδο των Υπουργών Τουρισμού με θέμα την Τεχνητή Νοημοσύνη και τους τρόπους χρήσης της προκειμένου να αξιοποιήσουμε τις τεράστιες δυνατότητες της αλλά και για την ανάγκη να δημιουργήσουμε το απαραίτητο ρυθμιστικό πλαίσιο ώστε να αποφευχθεί η κατάχρησή της. Η προσωπική άποψή μου, όπως την εξέθεσα στη Σύνοδο των Υπουργών της WTM, είναι ότι τουρισμός σημαίνει πάνω από όλα εμπειρία. Αυτό είναι το ανθρώπινο στοιχείο - και ποτέ δεν πρόκειται να αλλάξει. Σήμερα όμως, οι ουρές σε αεροδρόμια, ελέγχους κ.λπ. είναι μέρος αυτής της εμπειρίας. Μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης μπορούμε να διαχειριστούμε καλύτερα τις αναμονές, να βελτιώσουμε συντήρηση των υποδομών και γενικά να βελτιώσουμε την εμπειρία ακριβώς αναδεικνύοντας την ανθρώπινη πλευρά της μειώνοντας τις πηγές ενόχλησης που μπορούν να καταστρέψουν την εμπειρία του ταξιδιού.

Κάνοντας έναν σύντομο απολογισμό των επαφών που είχε στη WTM, ο Χάρης Θεοχάρης δήλωσε ότι «ένα πολύ σημαντικό βήμα για την υποστήριξη της υποψηφιότητάς μου για τη θέση του Γενικού Γραμματέα στον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (ΠΟΤ) πραγματοποιήθηκε με την παρουσία μας στην διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market (WTM). Είχα πολλές και πυκνές συναντήσεις με υπουργούς Τουρισμού και διακεκριμένους παράγοντες του κλάδου, με έναν μεγάλο κύκλο ανθρώπων. Τους περισσότερους από τους οποίους, ύστερα από χρόνια στενής συνεργασίας, θεωρώ πλέον προσωπικούς φίλους μου. Συζητήσαμε γύρω από την υποψηφιότητα της Ελλάδας για τη θέση του Γενικού Γραμματέα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού. Η WTM ήταν, λοιπόν, ο πρώτος σταθμός μιας καμπάνιας, η οποία φέρνει ελπίδα για αλλαγή, πρώτα από όλα στον ίδιο τον ΠΟΤ. Με στόχο να γίνει πιο αποτελεσματικός, πιο ουσιαστικός στις δράσεις και τη δυνατότητα παρέμβασής του, ώστε να πετύχουμε αυτό που όλοι μας επιδιώκουμε: Τη βιωσιμότητα στον κλάδο του τουρισμού και την εκπλήρωση των στόχων βιωσιμότητας που έχει θέσει ο ΟΗΕ στον τουρισμό, σε αυτό το πολύ σημαντικό πεδίο της οικονομικής δραστηριότητας».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider