27 προορισμοί στην Ευρώπη με καθημερινές πτήσεις!

Viber Whatsapp Μοιράσου το
27 προορισμοί στην Ευρώπη με καθημερινές πτήσεις!

Με μια αύξηση που αγγίζει το 70% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, το πρώτο δίμηνο του 2018 δείχνει πως οι περισσότεροι Έλληνες στρέφονται πλέον στις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται για ολιγοήμερες αποδράσεις σε διάφορους ευρωπαϊκούς προορισμούς, λόγω κυρίως των καθημερινών πτήσεων low cost εταιρειών τόσο από Αθήνα όσο κι από Θεσσαλονίκη.

Η αύξηση στις κρατήσεις ολοκληρωμένων πακέτων διακοπών (το 18-24 Travel είναι το μοναδικό online σύστημα που παρέχει κάτι τέτοιο), αποκτά ιδιαίτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως το δίμηνο Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου, εκτός του ότι είναι το πιο δύσκολο σαν περίοδος ταξιδιού (αμέσως μετά τις γιορτές), είχε να αντιμετωπίσει και τα προβλήματα του αεροδρομίου Μακεδονία λόγω των έργων.

«Ήδη η τάση δείχνει να είναι ακόμη περισσότερο ανοδική για το επόμενο διάστημα. Με δεδομένη την πλήρη επαναλειτουργία του αεροδρομίου Μακεδονία, την ανακοίνωση νέων πτήσεων σε αρκετούς προορισμούς από το Ελ. Βενιζέλος, αλλά και την σταδιακή προσθήκη νέων προορισμών μετά τον Οκτώβριο, θεωρούμε πως ο στόχος μας για το 2018 θα επιτευχθεί. Κι είναι μεγάλος. Eπιδιώκουμε αύξηση που θα προσεγγίζει το 200% σε σχέση με πέρσι», μας αναφέρει ο Χρήστος Τσιμιρκιώτης, υπεύθυνος στατιστικής ανάλυσης της εταιρείας.

Τίποτα όμως δεν είναι τυχαίο. Απο την αρχή της λειτουργίας του, το 18-24 Travel έδωσε προτεραιότητα στο να παράξει τεχνολογία και σε δεύτερη φάση να δημιουργήσει τουριστικό προϊόν. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται στη βάση του περισσότερα από 1.200 ξενοδοχεία σε 27 ευρωπαϊκές πόλεις. Οι τιμές κι οι διαθεσιμότητες ενημερώνονται αυτόματα και καθημερινά, δίνοντας τη δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει το πακέτο που επιθυμεί και να γνωρίζει σε πραγματικό χρόνο το κόστος του συνόλου των υπηρεσιών. Όλο το σύστημα έχει σχεδιαστεί και λειτουργήσει από την ίδια την εταιρεία αφού διαθέτει in house τμήμα που αποτελείται από 6 προγραμματιστές.

Παράλληλα το τελευταίο διάστημα τρέχουν νέες καμπάνιες προώθησης του site, που προσαρμόζονται και παραμετροποιούνται αλγοριθμικά με βάση τη ζήτηση αλλά και τη διαθεσιμότητα.

Ο κόσμος αναζητά τη χαμηλότερη τιμή. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε την τεχνολογία, με βάση τις επιλογές του πελάτη, που να του δίνει σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, αυτό που ψάχνει στην καλύτερη τιμή που θα μπορούσε να βρει. Είναι κάτι που βελτιώνουμε κι εξελίσσουμε συνεχώς, ενώ τα αποτελέσματα της μέχρι τώρα λειτουργίας μας, οδηγούν και στον επανασχεδιασμό της πλατφόρμας, ώστε να παρέχει ακόμη πιο γρηγορα κι αξιόπιστα αποτελέσματα. Ελπίζουμε η νέα πλατφόρμα να είναι στον αέρα το Σεπτέμβρη.

Η λύση που προσφέρει το www.18-24.gr είναι απλή. Αντί να ψάχνεις ξεχωριστά τη μεταφορά, ξεχωριστά τη διαμονή και χώρια άλλες υπηρεσίες που θέλεις να χρησιμοποιήσεις στο ταξίδι σου, βάζοντας τα κριτήρια που θέλεις σου δίνει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το συνδυασμό των υπηρεσιών. Είναι κάτι που είναι καινοτόμο και πρωτοποριακό σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, κάτι που φάνηκε έντονα στην τελευταία επίσκεψη των στελεχών του 18-24 στην ΙΤΒ του Βερολίνου. Η κίνηση ειδικά στο αεροπορικό κομμάτι δεν πέρασε απαρατήρητη απο μεγάλες εταιρείες παροχής flight data, οι οποίες ενδιαφέρθηκαν να μάθουν περισσότερα για τη δομή και τον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας.

Με μια πρωτη ματια στον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας αλλα και του 18-24 Travel γενικότερα, δεν απορούμε που βλέπουμε να εξελίσσεται στον Νο1 πάροχο αεροπορικών πακέτων διακοπών στην Ελλάδα. Αν σκεφτεί κανείς πως ο όγκος των ταξιδιωτών το δίμηνο Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου αντιστοιχεί σε 10 charter, τότε η απόσταση από τα παραδοσιακά τουριστικά πρακτορεία δείχνει να μεγάλη...

Ναι, αλλα το όνομα του γραφείου δεν είναι δεσμευτικό ή και αποτρεπτικό για τον πελάτη ώστε να κάνει κράτηση μεσα απο το www.18-24.gr; «Το όνομα το επιλέξαμε το 2004, δίνοντας έμφαση στη στόχευση ενός συγκεκριμένου ηλικιακού group. Αυτό μας στήριξε, δέχτηκε πιο εύκολα την χρήση της τεχνολογίας, κατάλαβε πιο γρήγορα τα πλεονεκτηματα της πλατφόρμας. Όσοι ήταν τότε 24, σήμερα είναι 38. Κι είναι η καλύτερη διαφήμισή μας στους συνομηλίκους αλλά και στους μεγαλύτερους. Ειδικά στα αεροπορικά πακέτα, σχεδόν το 80% των κρατήσεων αφορούν πελάτες μεταξύ 35 και 50 ετών», μας αναφέρει ο CEO της εταιρείας Γιώργος Καρανάσιος.

Με 27 Ευρωπαϊκούς προορισμούς, 1200 ξενοδοχεία και καθημερινές πτήσεις, το πρόβλημα είναι μόνο η ημερομηνία. Κι η καλύτερη είναι εκεί που θα βρεις τη φτηνότερη τιμή. Γι αυτό να θυμάσαι: Όσο νωρίτερα, τόσο φτηνότερα!

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider