H πιο δημοφιλής μάρκα στη Γερμανία είναι…ιαπωνική

Viber Whatsapp Μοιράσου το
H πιο δημοφιλής μάρκα στη Γερμανία είναι…ιαπωνική
Απίστευτο και όμως αληθινό. Η μάρκα αυτοκινήτων με τους περισσότερους φίλους στη Γερμανία είναι η Toyota, η οποία συγκεντρώνει επίσης και τα χαμηλότερα ποσοστά αντιπάθειας!

Η Toyota νίκησε στη φωλιά του…λύκου. Η ιαπωνική εταιρεία αναδείχθηκε δημοφιλέστερη μάρκα αυτοκινήτου στη Γερμανία, δηλαδή στη χώρα της οποίας το όνομα είναι συνυφασμένο με την αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρείας έρευνας επιχειρήσεων 2HMforum με έδρα τη γερμανική πόλη Μάιντς, στην οποία συμμετείχαν 2.000 άνδρες και γυναίκες, που ρωτήθηκαν ποιες γνωστές μάρκες αυτοκινήτων συμπαθούν ή αντιπαθούν περισσότερο.

Ας δούμε, πώς διαμορφώθηκε αυτό το ιδιότυπο Top Ten.

1. Toyota, 41% συμπαθούντες

Η ιαπωνική μάρκα έκανε την έκπληξη, καθώς κατέκτησε την πρώτη θέση με ένα ποσοστό 41% των ερωτηθέντων να δηλώνουν φίλοι και θαυμαστές της. Επιπρόσθετα, ήταν και η μάρκα με τις λιγότερες αντιπάθειες, καθώς εδώ περιορίστηκε το ποσοστό σε μόλις 6%.

2. ΒΜW, 36% συμπαθούντες

Νούμερο δύο της γενικής κατάταξης, αλλά και δημοφιλέστερη γερμανική μάρκα, αναδείχθηκε η BMW, την οποία συμπαθεί το 36% των ερωτηθέντων. Μάλιστα η βαυαρική μάρκα συγκέντρωσε αισθητά λιγότερες αρνητικές ψήφους έναντι της μεγάλης αντιπάλου της Mercedes (9% έναντι 14%).

3. Μercedes, 35% συμπαθούντες

Μπορεί να κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στη Formula 1, ωστόσο βρέθηκε τελικά στην τρίτη θέση, όσον αφορά στα ποσοστά συμπάθειας, που ήταν 35% και την έφεραν με μικρή διαφορά πίσω από τη BMW. Eπίσης, το 14% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αντιπαθεί τη μάρκα με σήμα το αστέρι.

4. Αudi, 30% συμπαθούντες

Η Audi είναι η μάρκα του ομίλου Volkswagen, που φαίνεται, ότι υπέφερε λιγότερο εξαιτίας του σκανδάλου Dieselgate, καθώς εμφάνισε ένα αξιοπρεπές ποσοστό δημοφιλίας με 30%, ενώ και το ποσοστό των αντιπαθούντων κρίνεται με 10% σχετικά περιορισμένο.

4. Ford, 30% συμπαθούντες

Πολύ καλό αποτέλεσμα για τη Ford, με ποσοστό 30% των συμμετεχόντων στην έρευνα να δηλώνει φίλος της. Πιθανόν, να έπαιξε ρόλο ότι η ευρωπαϊκή έδρα της εταιρείας βρίσκεται στην Κολωνία, ενώ μοντέλα όπως η Mustang και το Focus RS έχουν αναβαθμίσει σίγουρα την εικόνα της προς τα έξω.

6. Skoda, 27% συμπαθούντες

Οι φίλοι του αυτοκινήτου εκτίμησαν τη συνταγή της Skoda, δηλαδή την προσφορά ποιοτικών μοντέλων με προδιαγραφές του ομίλου VW σε προσιτές τιμές. Eτσι συγκέντρωσε 27% θετικές γνώμες, ενώ ήταν και η μάρκα με τα χαμηλότερα ποσοστά αντιπάθειας (μόνον 7%) αμέσως μετά την Τοyota.

7. Opel, 19% συμπαθούντες

Η Οpel είναι μία μάρκα που πολώνει, καθώς είτε τη συμπαθείς είτε την αντιπαθείς. Στην έρευνα εμφάνισε ένα ποσοστό 19% φίλων, αλλά ένα ποσοστό 17% δήλωσε ανοιχτά, ότι δεν την γουστάρει.

7. Peugeot, 19% συμπαθούντες

Η εταιρεία με σήμα το λιοντάρι ισοβάθμησε με την Opel συγκεντρώνοντας επίσης 19% θετικές ψήφους και έτσι αναδείχθηκε σε δημοφιλέστερη γαλλική μάρκα επί γερμανικού εδάφους.

9. Renault, 17% συμπαθούντες

Σχετικά καλό είναι το αποτέλεσμα της Renault, αν αναλογισθούμε τα μερίδια αγοράς της στη Γερμανία. Η γαλλική μάρκα με σήμα το ρόμβο είδε το 17% των ερωτηθέντων να δηλώνουν φίλοι της και κατάφερε έτσι να περάσει τη Volkswagen!

10. Volkswagen, 14% συμπαθούντες

Πριν τρία χρόνια, είχε καταλάβει στην ίδια έρευνα μία πολύ καλύτερη θέση στο Top Ten, όμως κατρακύλησε εξαιτίας του σκανδάλου Dieselgate και μόνον το 14% δήλωσαν φίλοι της. Μάλιστα, αυτοί που την αντιπαθούν, είναι σχεδόν διπλάσιοι σε ποσοστό από τους φίλους της.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider