Λιγότερες πωλήσεις για περισσότερα κέρδη από τη Lamborghini

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Λιγότερες πωλήσεις για περισσότερα κέρδη από τη Lamborghini
H ιταλική μάρκα έχει θέσει ως ανώτατο όριο τις 10.000 πωλήσεις ετησίως, προκειμένου να διατηρήσει την αποκλειστικότητα των μοντέλων της και να πετυχαίνει υψηλό ποσοστό κερδοφορίας.

Τον δρόμο της Ferrari και άλλων κατασκευαστών περιορισμένης παραγωγής ακολουθεί και η Lamborghini. Μάλιστα, δεν το κρύβει ότι θα μπορούσε να καταγράφει κάθε χρόνο πολύ περισσότερες ταξινομήσεις καινούριων αυτοκινήτων, όμως αυτό δεν θα την συνέφερε οικονομικά, ενώ θα διακινδύνευε σε βάθος χρόνου και το υψηλό γόητρο της μάρκας. Ο επικεφαλής της Lamborghini, Στέφανο Ντομενικάλι, ανακοίνωσε πρόσφατα με εμφανή ικανοποίηση, ότι το SUV Urus συνέβαλε καθοριστικά στις αυξήσεις των πωλήσεων της μάρκας από τη Σάντα Αγκάτα της Ιταλίας. Πρόσθεσε ωστόσο, ότι εφέτος θα πουληθούν λίγο περισσότερες από 8.000 καινούριες Lamborghini, ενώ διευκρίνισε ότι το ανώτατο όριο της ετήσιας παραγωγής έχει τεθεί στις 10.000 οχήματα και δεν προβλέπεται η υπέρβασή του.

Αυτό δεν οφείλεται σε κάποιες δυσκολίες στην παραγωγή ή σε μειωμένη ζήτηση, αλλά προκύπτει ως αποτέλεσμα της εμπορικής πολιτικής της μάρκας με σήμα τον ταύρο. «Δεν πρέπει να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε για πάντα. Πρέπει να εδραιώσουμε αυτά τα αποτελέσματα και να διατηρήσουμε την αποκλειστικότητα των μοντέλων μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Lamborghini, Stefano Domenicali.

Με άλλα λόγια, στην ιταλική μάρκα με σήμα τον αφηνιασμένο ταύρο είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν μέρος των πωλήσεών τους, για να προστατέψουν τη σπανιότητα και τη μοναδικότητα των μοντέλων τους! Απόλυτα φυσιολογικό, αν σκεφτούμε σε τι κόσμο απευθύνεται μια Lamborghini. Η εταιρεία με έδρα την Σάντα Αγκάτα δημιουργεί με αυτόν τον τρόπο μία τεχνητή ζήτηση για τα μοντέλα της, η οποία υπερβαίνει αισθητά την παραγωγή της και της επιτρέπει να πουλάει σε τσουχτερές τιμές εμφανίζοντας μεγάλη κερδοφορία ανά αυτοκίνητο.

Πρόκειται για μία πολιτική, την οποία ακολουθούν και άλλοι επώνυμοι κατασκευαστές supercars, όπως η Ferrari και η McLaren, που διατηρούν την παραγωγή τους σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα από τη ζήτηση για μοντέλα τους. Αυτό είναι σε βάθος χρόνου πολύ χρήσιμο για το γόητρο της μάρκας, ενώ η σπανιότητα των καινούριων μοντέλων διατηρεί πολύ υψηλά τις αξίες μεταπώλησης των μεταχειρισμένων. Με άλλα λόγια, με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια!

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider