Θα περίμενε κανείς ότι τα μοντέλα με το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους για τον κατασκευαστή τους, θα είναι και τα πλέον ακριβά της γκάμας. Αυτό ισχύει σε πολύ λίγες περιπτώσεις και, ειδικά για το 2019, τα αυτοκίνητα που προσφέρουν τη μεγαλύτερη κερδοφορία στις μάρκες τους δεν είναι και τα κορυφαία της γκάμας. Δεν πρόκειται φυσικά για μικρά μοντέλα πόλης και σίγουρα απευθύνονται σε πολύ εύρωστα πορτοφόλια. Ο πρωταθλητής μάλιστα ανάμεσά τους μπορεί να θεωρηθεί έκπληξη, καθώς συνδυάζει "λογικό" κόστος για την κατηγορία του αλλά και τεράστιο όγκο πωλήσεων, πάντα με τα μέτρα του ανταγωνισμού του.
Τα 5 πιο κερδοφόρα μοντέλα αυτοκινήτων για το 2019
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- ΑΓΟΡΕΣ
- TAX & LABOUR
- ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- SUSTAINABILITY
- ΚΡΥΠΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ
Ο πρωταθλητής των κερδών είναι η εμβληματική 911 Carrera, η οποία από το 1963 εξελίσσεται χωρίς η βασική της κατασκευαστική αρχή να έχει αλλάξει. Όχι μόνο πουλάει περισσότερο από όλους τους ανταγωνιστές της μαζί, αλλά αποφέρει το 47% των κερδών της Porsche, με μερίδιο πωλήσεων στη γκάμα 29%. Η νεότερη γενιά με τον κωδικό 992 ξεκίνησε να πωλείται το 2019 στη χώρα μας σε τιμές από 178.000 ευρώ και είναι σε εξέλιξη η παρουσίαση των πολλών ακόμα εκδόσεων του μοντέλου.
Το πρώτο SUV της βρετανικής μάρκας αναμένεται στις εκθέσεις το Δεκέμβριο του 2019. Αυτός είναι και ο λόγος που το αμάξωμά του παρουσιάζεται ακόμα μόνο με καμουφλάζ. Σύμφωνα όμως με τις προβλέψεις της εταιρείας, το μοντέλο θα είναι υπεύθυνο για το 40% των εσόδων της, με μερίδιο αγοράς στη γκάμα της 21%. Το κόστος της DBX στις ευρωπαϊκές αγορές θα βρίσκεται στη σφαίρα των 130.000 ευρώ.
Το νέο 8κύλινδρο κόσμημα της ιταλικής μάρκας που ήρθε να αντικαταστήσει την 488 δεν είναι εντελώς νέο μοντέλο. Προφανώς αυτό έχει μειώσει σημαντικά το κόστος εξέλιξής της και έχει απογειώσει την κερδοφορία. Έτσι, παρότι στη γκάμα της Ferrari έχει 17% μερίδιο πωλήσεων, συμβάλλει στα έσοδα κατά 50%. Το κόστος της στις ευρωπαϊκές αγορές αγγίζει τα 230.000 ευρώ.
Η τέταρτη γενιά του μοντέλου που έβαλε τη βαυαρική φίρμα στο «χορό» της επιτυχίας των SUV πίσω στο 1999, αποτελεί μια από τις χρυσοτόκες όρνιθες της μάρκας. Το μοντέλο εισφέρει 25% στα κέρδη της BMW, με μερίδιο αγοράς ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα 16%. Οι τιμές της ξεκινούν στην Ελλάδα από 91.600 ευρώ.
Το νέο πολυτελές αλλά όχι κορυφαίο SUV της Mercedes, μπήκε στην παραγωγή του πρώτο τρίμηνο του 2019 και αναμένεται να συνεισφέρει στην κερδοφορία της μάρκας 25%, όταν το μερίδιο των πωλήσεών της είναι μόλις 16. Λογικό, καθώς οι τιμές της στη χώρα μας ξεκινούν από 91.890 ευρώ.
Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.