Οι Τούρκοι προχωρούν στην υλοποίηση της εξαγγελίας τους για κατασκευή δικών τους αυτοκινήτων. Η διαδικτυακή ειδησεογραφική πύλη Daily Sabah επικαλείται σχετική δήλωση του προέδρου του ομίλου TOGG, Γκιρτσάν Καρακάς, σύμφωνα με την οποία ο θεμέλιος λίθος της μονάδας παραγωγής των πρώτων τούρκικων αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής θα μπει τον Μάιο. Το εργοστάσιο θα έχει ετήσια δυναμικότητα περίπου 175.000 οχημάτων και τα μοντέλα παραγωγής θα βασίζονται σε δύο πρωτότυπα τα οποία αποκαλύφθηκαν πρόσφατα από τον ίδιο τον πρόεδρο της Τουρκίας, Ταγίπ Ερντογάν.
Πρόκειται για ένα SUV και μία μπερλίνα, που θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα και θα ανήκουν από πλευράς διαστάσεων στη μικρομεσαία κατηγορία. Το SUV θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδοχές, μία 200 ίππων και μία δεύτερη 400. Μάλιστα η δυνατότερη έκδοση φέρεται να διαθέτει αυτονομία 500 χιλιομέτρων.
Ο Καρακάς αναφέρθηκε επίσης στις απαιτούμενες υποδομές επαναφόρτισης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων λέγοντας τα εξής: «Η υποδομή επαναφόρτισης θα είναι έτοιμη το 2022 όχι μόνον για τα εγχώρια οχήματα, αλλά και για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών».
Ο Ερντογάν είχε ανακοινώσει το 2017 τη δημιουργία του ομίλου TOGG για την εξέλιξη και κατασκευή τούρκικων αυτοκινήτων. Σε αυτόν συμμετέχουν μεγάλες επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους της γειτονικής χώρας, ενώ στα τέλη του 2019 έγινε αναλυτική παρουσίαση του συγκεκριμένου εγχειρήματος για το πρώτο τούρκικο αυτοκίνητο, το οποίο θα κοστίσει περίπου 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε έναν χρονικό ορίζοντα 13 ετών.
Τον Μάιο ο θεμέλιος λίθος του εργοστασίου για τα αυτοκίνητα του Ερντογάν
Ο όμιλος ‘’ΤΟGG’’ σχεδιάζει να μπει τον Μάιο ο θεμέλιος λίθος της μονάδας παραγωγής του πρώτου τούρκικου αυτοκινήτου, η οποία θα κατασκευάζει έως 175.000 οχήματα τον χρόνο.
Οι Τούρκοι προχωρούν στην υλοποίηση της εξαγγελίας τους για κατασκευή δικών τους αυτοκινήτων. Η διαδικτυακή ειδησεογραφική πύλη Daily Sabah επικαλείται σχετική δήλωση του προέδρου του ομίλου TOGG, Γκιρτσάν Καρακάς, σύμφωνα με την οποία ο θεμέλιος λίθος της μονάδας παραγωγής των πρώτων τούρκικων αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής θα μπει τον Μάιο. Το εργοστάσιο θα έχει ετήσια δυναμικότητα περίπου 175.000 οχημάτων και τα μοντέλα παραγωγής θα βασίζονται σε δύο πρωτότυπα τα οποία αποκαλύφθηκαν πρόσφατα από τον ίδιο τον πρόεδρο της Τουρκίας, Ταγίπ Ερντογάν.
Πρόκειται για ένα SUV και μία μπερλίνα, που θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα και θα ανήκουν από πλευράς διαστάσεων στη μικρομεσαία κατηγορία. Το SUV θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδοχές, μία 200 ίππων και μία δεύτερη 400. Μάλιστα η δυνατότερη έκδοση φέρεται να διαθέτει αυτονομία 500 χιλιομέτρων.
Ο Καρακάς αναφέρθηκε επίσης στις απαιτούμενες υποδομές επαναφόρτισης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων λέγοντας τα εξής: «Η υποδομή επαναφόρτισης θα είναι έτοιμη το 2022 όχι μόνον για τα εγχώρια οχήματα, αλλά και για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών».
Ο Ερντογάν είχε ανακοινώσει το 2017 τη δημιουργία του ομίλου TOGG για την εξέλιξη και κατασκευή τούρκικων αυτοκινήτων. Σε αυτόν συμμετέχουν μεγάλες επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους της γειτονικής χώρας, ενώ στα τέλη του 2019 έγινε αναλυτική παρουσίαση του συγκεκριμένου εγχειρήματος για το πρώτο τούρκικο αυτοκίνητο, το οποίο θα κοστίσει περίπου 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε έναν χρονικό ορίζοντα 13 ετών.