Παρότι στη δύση της καριέρας του, όντας πλέον 35 ετών, ο σερ πλέον Λούις Χάμιλτον έχει ανεβάσει σε δυσθεώρητο ύψος τον πήχη των αμοιβών του. Τουλάχιστον αυτό καταδεικνύουν δημοσιογραφικές πληροφορίες αλλά και το γεγονός ότι παρήλθαν και οι γιορτές, χωρίς οι διαπραγματεύσεις για την ανανέωση του συμβολαίου του με την ομάδα της Mercedes να έχουν καταλήξει ακόμα.
Από την άλλη πλευρά, ο σερ πλέον Λούις Χάμιλτον έχει κάθε λόγο να ζητά τις μεγαλύτερες απολαβές από κάθε άλλο πιλότο της Forrmula 1. Πρωταθλητής του 2020 και έξι ακόμα ετών, είναι μαζί με τον Μίκαελ Σουμάχερ στην κορυφή των κατακτήσεων τίτλων. Αντίστοιχα έχει σπάσει κάθε ρεκόρ νικών σε αγώνες, ενώ οποιοδήποτε άλλο ρεκόρ μένει να κατακτηθεί, μάλλον δεν θα αργήσει πολύ.
Για τον Χάμιλτον η συγκυρία είναι ιδανική ώστε να φτιάξει ένα γερό κομπόδεμα για τα γεράματά του -δεν τον λες ωστόσο και πένητα, καθώς η περιουσία του υπολογίζεται στα 240.000.000 ευρώ περίπου. Η Mercedes από την πλευρά της όμως, έχει αρκετές αιτιάσεις για να μειώσει τις ορέξεις του Βρετανού σε πιο διαχειρίσιμο πλαίσιο.
Πιο συγκεκριμένα, η ηλικία του της δίνει το δικαίωμα να αρνείται την τετραετή διάρκεια του συμβολαίου και να να αντιπροτείνει διετή. Δευτερευόντως η ανατολή ενός νέου άστρου, αυτού του επίσης Βρετανού Τζορτζ Ράσελ της Williams, δίνει στη Mercedes μια εναλλακτική στην περίπτωση που ο Χάμιλτον χτυπήσει γροθιά στο μαχαίρι.
Ο 22χρονος αντικατέστησε στο Γκραν Πρι του Σακχίρ τον Λιούις Χάμιλτον, όταν προσβλήθηκε από κορονοϊό και έκλεψε τις εντυπώσεις με τις επιδόσεις του στις δοκιμές αλλά και στον αγώνα. Αν μάλιστα δεν είχε τη διπλή ατυχία ενός χαοτικού πιτ στοπ με ευθύνη των μηχανικών της Mercedes και ενός σκασμένου ελαστικού στη συνέχεια, θα είχε κατακτήσει τη νίκη στην πρώτη του συμμετοχή με τα «Ασημί Βέλη», ενώ θα είχε αφήσει πίσω του τον teammate του, Βάλτερι Μπότας.
Τη λύση της εξίσωσης του συμβολαίου του Χάμιλτον έρχεται να περιπλέξει ακόμα περισσότερο το γεγονός ότι μεγάλες και πολύ ισχυρές ομάδες δεν θα μείνουν αδιάφορες σε ενδεχόμενο συνεργασίας μαζί του. Η επικρατέστερη αυτών είναι φυσικά η Ferrari, η οποία παρότι έχει κλείσει ήδη με τους Λεκλέρ και Σάινθ, θα μπορούσε να τινάξει κάθε άλλο συμβόλαιο στον αέρα για να υπογράψει ένα με τον Χάμιλτον.
Έχοντας λοιπόν αμφότερες οι πλευρές πολύ δυνατά χαρτιά για να ρίξουν στο τραπέζι, μένει να δούμε ποια θα κάνει καλύτερη χρήση τους -αλλά και τις μπλόφες που πιθανώς να κρίνουν την εξέλιξη.