Με ένα νέο video, η AMG μας δίνει όσο πιο παραστατικά γίνεται, τη μετατροπή ενός μονοθέσιου της F1 σε αυτοκίνητο δρόμου. Δηλαδή, την κατασκευή του Project ONE.
Το αυτοκίνητο που έρχεται να σηματοδοτήσει τα 50 χρόνια ζωής της AMG έπρεπε να είναι μοναδικό. Και τι πιο ιδιαίτερο, σπάνιο και δύσκολο, από το να κάνεις το κορυφαίο αγωνιστικό του πλανήτη, ικανό να κινείται στο δημόσιο δρόμο και να οδηγείται από τον οποιονδήποτε –ή τέλος πάντων, από τους 275 τυχερούς κατόχους του.
Το υβριδικό υπέρ αυτοκίνητο της Mercedes – AMG συνδυάζει τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες με έναν εσωτερικής καύσης, για μέγιστη απόδοση που θα ξεπερνάει του 1.000 ίππους. Τεχνολογία κινητήρων, μπαταριών και αναρτήσεων, όλα προέρχονται απευθείας από την F1.
Για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής, οι ηλεκτρικοί κινητήρες θα μπορούν να περιστρέφονται με 50.000 στροφές ανά λεπτό, όταν οι συμβατικοί δεν ξεπερνούν τις 20.000 σ.α.λ. Ταυτόχρονα, ο θερμικός κινητήρας V6 των 1.6 λίτρων, θα αποδίδει τη μέγιστη ισχύ του πάνω από τις 10.000 σ.α.λ. με κόκκινο στις 11.000.
Η κίνηση θα μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, στους εμπρός μόνο από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, ενώ ένα ηλεκτρονικό σύστημα torque vectoring θα φροντίζει για την ιδανική κατανομή της ισχύος σε κάθε τροχό ξεχωριστά.
Η Mercedes – AMG δεν ανακοινώνει χρόνο για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, αλλά μόνο για 0-200 χλμ./ώρα. Η οποία ολοκληρώνεται σε 6 δλ. Από αυτό υποθέτουμε ότι για το 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται περίπου 2,4 δλ. Η τελική ταχύτητα αναφέρεται ως «μεγαλύτερη των 350 χλμ./ώρα», χωρίς όμως να προσδιορίζεται το ανώτατο όριό της.
Η παραγωγή της Mercedes – AMG Project ONE δεν έχει ακόμα ξεκινήσει, ωστόσο και τα 275 αντίτυπα που θα κατασκευαστούν έχουν πουληθεί, σε τιμή που εικάζεται –γιατί επίσημα δεν ανακοινώνεται- ότι φτάνει και ξεπερνά τα 2,5 εκατομμύρια ευρώ. Προκλητικό το νούμερο είναι η αλήθεια. Ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει το τεχνολογικό υπόβαθρο να το δικαιολογήσει και φυσικά η σπανιότητα, που αναμένεται να μετατρέψει το μοντέλο σε ένα «μεταχειρισμένο» με μεγάλη ζήτηση και την κατοχή του σε επένδυση που στο μέλλον θα αποφέρει πολλαπλάσια της αρχικής τιμής του κέρδη.