Οι online καταναλωτές έως τώρα έχουν αντιμετωπίσει δυσκολίες με την κλασική διαδικασία επιστροφών, καθώς είτε χρειαζόταν να αναζητήσουν έναν εκτυπωτή για να τυπώσουν την ετικέτα, είτε να χρησιμοποιήσουν τις προεκτυπωμένες ετικέτες και τη φόρμα επιστροφής που παρέχεται από τον έμπορο κατά την αρχική αποστολή, για να σημειώσουν χειρόγραφα τα αντικείμενα προς επιστροφή.
Τώρα, με τη νέα υπηρεσία της DHL Express, αυτά αποτελούν παρελθόν, καθώς η διαδικασία έχει ψηφιοποιηθεί, προσφέροντας απόλυτη ευκολία στους πελάτες και ταυτόχρονα συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος. Η λύση έρχεται με ένα QR code το οποίο ο πελάτης μπορεί να επιδείξει σε ένα σημείο εξυπηρέτησης DHL όπου θα παραδώσει το δέμα του ή σε έναν διανομέα της DHL κατά την παραλαβή του.
«Η νέα υπηρεσία επιστροφής χωρίς ετικέτα εντάσσεται στη συνεχή μας δέσμευση να προσφέρουμε εξαιρετική εμπειρία πελατών, προωθώντας παράλληλα τη θετική περιβαλλοντική αλλαγή. Απλοποιώντας τη διαδικασία επιστροφών, οι πελάτες μας μπορούν πλέον να επιστρέψουν τα δέματά τους χωρίς καμία ταλαιπωρία. Αναμένουμε ότι η υπηρεσία θα ωφελήσει τους καταναλωτές στους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου και της μόδας, της τεχνολογίας και πιθανώς και σε άλλους κλάδους», δήλωσε ο Michiel Greeven, EVP Global Commercial της DHL Express.
«Με την υπηρεσία επιστροφής χωρίς ετικέτα, κάνουμε τη διαδικασία των επιστροφών πιο εύκολη και πιο βολική για όλους τους εμπλεκόμενους, τους εμπόρους αλλά και τους ηλεκτρονικούς καταναλωτές, μειώνοντας παράλληλα τη σπατάλη χαρτιού».
Η υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη σε πάνω από 50 χώρες σε Ευρώπη, Ασία-Ειρηνικό, Αμερική, Υποσαχάρια Αφρική, Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική. Κάποιες από τις αγορές που ήδη την υποστηρίζουν περιλαμβάνουν τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, το Μεξικό, το Χονγκ Κονγκ, την Ινδονησία, τη Νότια Κορέα, τη Μαλαισία, την Ταϊλάνδη, την Ταϊβάν, την Κίνα, τα ΗΑΕ, το Μπαχρέιν, τη Σαουδική Αραβία, το Κουβέιτ, το Κατάρ, τη Δανία, τη Νορβηγία, την Τουρκία και άλλες χώρες.
Σημειώνεται πως η υπηρεσία είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα!