Για τη νέα εποχή των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη μίλησε σήμερα, Τετάρτη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, κατά την επίσκεψη του στην πόλη και την παραλαβή των πρώτων 18 από τα 230 νέα αστικά λεωφορεία με τα οποία ενισχύεται άμεσα ο στόλος του ΟΑΣΘ.
Ο νέος στόλος του ΟΑΣΘ
Εξ αυτών, τα 14 αποκτήθηκαν με leasing από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τέσσερα παρέλαβε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από το Δήμο Λειψίας.
Υπενθυμίζεται ότι συνολικά με leasing προστίθενται στο στόλο του ΟΑΣΘ 180 λεωφορεία, ενώ ο Δήμος Θεσσαλονίκης φέρνει άλλα 50 λεωφορεία. Ενώ, μετά τη συμφωνία με τα ΚΤΕΛ, κυκλοφορούν ήδη και επιπλέον 120 νέα οχήματα στην πόλη.
Ο κ. Καραμανλής συναντήθηκε με τις διοικήσεις του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ και της Αττικό Μετρό Α.Ε., παρουσία του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών κ. Νίκου Σταθόπουλου και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, κ. Γιώργου Καραγιάννη. Κατά τη συνάντηση συζητήθηκε η υφιστάμενη κατάσταση, αλλά και ο προγραμματισμός των επόμενων μηνών.
Αμέσως μετά, μαζί με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνο Ζέρβα, είδαν από κοντά τα 18 πρώτα νέα λεωφορεία της πόλης, ενώ είχαν και την ευκαιρία να παρακολουθήσουν επί τω έργω την κινητή μονάδα επισκευής λεωφορείων.
Καραμανλής: Θα στηριχθεί το συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης
«Βρισκόμαστε σήμερα εδώ για να παραλάβουμε τα πρώτα 18 λεωφορεία, που έρχονται για να βοηθήσουν στο συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης. Τα τέσσερα από τη Λειψία, όπως είπε ο δήμαρχος και τα πρώτα λεωφορεία που έρχονται μετά το διαγωνισμό leasing, που κάναμε το Μάιο.
Όλοι γνωρίζουμε ότι η κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη δεν είναι αυτή που αρμόζει σε μία πόλη, που θέλουμε να λέμε ότι είναι η πρωτεύουσα των Βαλκανίων. Όλοι όμως γνωρίζουμε ότι εμείς παραλάβαμε μία κατάσταση πολύ δύσκολη. Μόλις 212 λεωφορεία. Αμέσως μεταφέραμε συγκοινωνιακό έργο και πήραμε επιπλέον λεωφορεία των ΚΤΕΛ, με αποτέλεσμα σήμερα να κυκλοφορούν 350 λεωφορεία. Μέχρι το τέλος του χρόνου – και από σήμερα βλέπουμε τα πρώτα λεωφορεία – θα κυκλοφορούν 550 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Όσα δηλαδή χρειάζεται η Θεσσαλονίκη, για να έχει σοβαρές, ασφαλείς και αξιόπιστες συγκοινωνίες.
Δε σταματάμε όμως εκεί. Όπως πολύ σωστά είπε ο Δήμαρχος, αυτό είναι το μεσοπρόθεσμο. Το μακροπρόθεσμο είναι ο μεγάλος διαγωνισμός, που θα γίνει για ανανέωση του στόλου στις δύο μεγάλες πόλεις, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, έτσι ώστε να προσπεράσουμε αυτό το μεγάλο πρόβλημα που είχαμε, ένα πρόβλημα απίστευτης υποεπένδυσης των τελευταίων πέντε ετών.
Κλείνοντας θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω το Δήμαρχο διότι, συνήθως ξέρετε εμείς οι πολιτικοί αρκούμαστε να κάνουμε κριτική. Ο Δήμαρχος δεν έκανε ποτέ κριτική. Ήρθε με λύσεις, έβαλε το προσωπικό του κεφάλαιο, έβαλε ένα προσωπικό στοίχημα, έβαλε πλάτη και βοήθησε σε μια πραγματικά πολύ δύσκολη συγκυρία και νομίζω αυτό τιμά και τον ίδιο και του λέμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη βοήθεια του».
Διαβάστε επίσης:
Παρελήφθησαν οι πρώτοι από τους 25 νέους συρμούς τραμ παρουσία Καραμανλή