2ο Insurtech Conference

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
2ο Insurtech Conference

Το Digital Transformation του Ασφαλιστικού Κλάδου: «Ένα μέλλον που είναι ήδη εδώ»

Με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 180 στελεχών από τον ευρύτερο ασφαλιστικό τομέα ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου το Insurtech Conference 2018 της Boussias Communications, στο Divani Caravel Hotel.

Το περιεχόμενο του συνεδρίου αφορούσε: τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ασφαλιστικού Κλάδου, τις καινοτόμες λύσεις που προτείνει η τεχνολογία της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, οι προσωποποιημένες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και η προσέλκυση νέων πελατών, όπως είναι οι millennials.

Συγκεκριμένα οι ενότητες του Συνεδρίου περιλάμβαναν:

  • Οι Insurtech: τη νέα πραγματικότητα του Ασφαλιστικού Τομέα στην Ψηφιακή Εποχή
  • Καινοτομία μέσα από τις λύσεις των Insurtechs & Η νέα προσωποποιημένη ψηφιακή προσέγγιση πελατών
  • Insurtech – Λύσεις & Διεθνείς Εμπειρίες

Ενώ στα στα panel discussions του Συνεδρίου συζητήθηκαν:

  • Η Πρωτοπορία στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του Ασφαλιστικού Κλάδου από την οπτική της Διαμεσολάβησης
  • Η “Omni–channel προσέγγιση της Ασφαλιστικής αγοράς προς τους millennials και τις νεότερες γενιές Πελατών”
  • Η αυτοματοποίηση εσωτερικών λειτουργιών. Η ανάπτυξη του Digital Customer Onboarding

Από τις συζητήσεις προέκυψε ότι η τεχνολογία θα έχει κυρίαρχο ρόλο στις ασφαλιστικές εξελίξεις και θα πρέπει να ενσωματωθεί ταχύτατα ώστε να εξυπηρετεί και τον πελάτη και την εταιρεία σε όλα τα βήματα από την πώληση, την εξυπηρέτηση μέχρι την αποζημίωση. Οι ραγδαίες αυτές εξελίξεις εντείνονται από το γεγονός ότι το 75% των νέων πελατών ζητούν η εταιρεία να είναι τεχνολογικά ανεπτυγμένη. Οι νέοι πελάτες είναι οι κυρίαρχοι του «παιχνιδιού» και για τον λόγο αυτό οι εταιρείες θα πρέπει να προχωρήσουν στη χρήση πολλών μέσων πώλησης.

Επισημάνθηκε επίσης ότι δεν υπάρχει αντίφαση μεταξύ του ρόλου του ασφαλιστικού συμβούλου και της τεχνολογικής πλατφόρμας αφού ο ασφαλιστικός σύμβουλος επιστρατεύει και την συναισθηματική πώληση και προσέγγιση, ενώ η τεχνολογία βοηθά στην ταχύτητα στην πώληση. Παράλληλα, τονίστηκε ότι η τεχνολογική προσέγγιση βοηθά στην σωστή πληροφόρηση για τους πελάτες τους αλλά και τη διαμεσολάβηση να διακρίνει καλύτερα τις τρέχουσες ανάγκες καθώς σήμερα το 65% του χρόνου αφορά τη διαχείριση και όχι τις πωλήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κλάδος αντιμετωπίζει ένα τσουνάμι αλλαγών, αλλά θα απαιτήσει μία διαφορετική αντίληψη από τις ασφαλιστικές εταιρίες: γήρανση πληθυσμού, κλιματολογικές αλλαγές, τεχνολογία, blockchain στις συναλλαγές. Smart appliances, wearable treck, smart devices, διεθνείς συναλλαγές με blockchain, smart senses, manage risk, new business models είναι οι νέοι όροι στην ασφαλιστική αγορά.

Στο Συνέδριο έδωσαν δυναμικό παρών ως χορηγοί οι Accenture, ΕΥ, INFORM ΛΥΚΟΣ και ως Υποστηρικτής η S.A.S.

Τιμητικοί Υποστηρικτές ήταν οι: Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος, Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος, Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, Σύνδεσμος Εκπροσώπων & Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών, Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Συντονιστών Ασφαλιστικών Συμβούλων.

Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν οι: Insider.gr, Insurance Daily News, Insurance Innovation, InsuranceForum.gr, Ασφαλιστικό Marketing και η Οικονομική Επιθεώρηση και το Conferience ήταν Conference Experience Sponsor.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider