Ξεκίνησε και τη λειτουργία της και είναι διαθέσιμη στους χρήστες, η νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού box.gr.
Όπως είχε γράψει το insider.gr, o όμιλος ΟΤΕ με το box.gr, μπαίνει πλέον και στη μάχη του online delivery. Πρόκειται για έναν ραγδαίως αναπτυσσόμενο και με έντονη κινητικότητα το τελευταίο διάστημα, κλάδο στη χώρα μας με νέους παίκτες να μπαίνουν συνεχώς στη μάχη του ανταγωνισμού. Η συνολική αξία της αγοράς του online delivery υπολογίζεται ότι φτάνει τα 300 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, οι πελάτες του box.gr μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό ή καφέ σε περισσότερα από 3.000 καταστήματα πανελλαδικά. Η υπηρεσία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα καλύπτοντας νέες περιοχές σε όλη την Ελλάδα και με συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες εστίασης. Μέσα από το BOX app (Android, iOS) και το www.box.gr, για πρώτη φορά οι καταναλωτές μπορούν να δημιουργήσουν το προσωπικό τους «γευστικό» προφίλ, σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους, αλλά και να προγραμματίζουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους (scheduled ordering).
Παράλληλα οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κερδίζουν πόντους κάθε φορά που χρησιμοποιούν την υπηρεσία για την παραγγελία τους, εξαργυρώνοντάς τους σε επόμενη παραγγελία σε εκπτώσεις, σε πακέτα ΜΒ από την COSMOTE ή και σε δωροεπιταγές από επώνυμες εταιρείες.
Στο BOX, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται σε συνεργασία με την εταιρεία Desquared, όπως επισημαίνεται, οι καταναλωτές θα βρουν συγκεντρωμένα όλα τα διαθέσιμα εστιατόρια και καφέ της περιοχής τους, το μενού του καταστήματος που τους ενδιαφέρει, πληροφορίες για τον χρόνο παράδοσης και το κόστος της παραγγελίας τους. Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με μετρητά στον διανομέα, είτε με χρήση κάρτας (πιστωτικής/χρεωστικής) στο site & το app κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Οι δυνατότητες του BOX
Μέσα από το BOX, όπως σημειώνει η εταιρεία, οι καταναλωτές μπορούν να παραγγέλνουν το αγαπημένο τους φαγητό ή καφέ, εύκολα και γρήγορα, απολαμβάνοντας οφέλη, όπως:
• Rewards: Με κάθε παραγγελία από το BOX, αφήνοντας κριτική, πληρώνοντας με κάρτα και καλώντας φίλους να χρησιμοποιήσουν το BOX, ο χρήστης συγκεντρώνει πόντους, τους οποίους μπορεί να εξαργυρώσει σε προσφορές, MB και δωροεπιταγές. Κάθε φορά που ανοίγει την εφαρμογή, ο καταναλωτής βλέπει πόσους πόντους έχει συγκεντρώσει.
• Taste Profile: Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει το «γευστικό» του προφίλ, με βάση τις προτιμήσεις σε κουζίνες και γεύσεις (π.χ. καυτερά, vegeterian). Με αυτό τον τρόπο ανακαλύπτει τα καταστήματα που έχουν φαγητά και ροφήματα που πραγματικά ταιριάζουν στις γεύσεις του.
• Προγραμματισμένη ώρα παράδοσης: ο χρήστης του BOX μπορεί να επιλέξει την ακριβή ώρα παράδοσης της παραγγελίας του.
• Κριτική πιάτου/καταστήματος: Εκτός από την αξιολόγηση ενός καταστήματος, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κριτική για συγκεκριμένα πιάτα, αλλά και να προτείνουν πιάτα και καταστήματα μόνο για τους φίλους τους.
«Με φρέσκια εικόνα και εύχρηστο περιβάλλον χρήσης, που εστιάζουν στην προσωποποιημένη αναζήτηση του πελάτη, την ποικιλία στις επιλογές και τη συνεχή επιβράβευση, το BOX έρχεται να αναβαθμίσει την εμπειρία των καταναλωτών και να επαναπροσδιορίσει τις συνήθειες τους στο online food delivery. Στον Όμιλο ΟΤΕ, κοιτώντας μπροστά και με τη βοήθεια της τεχνολογίας, σχεδιάζουμε και προσφέρουμε υπηρεσίες με νέες δυνατότητες και έξυπνες λύσεις, για να κάνουμε καλύτερη και ευκολότερη την καθημερινότητα των πελατών μας», δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.