Εξαπλώνονται τα Burger's Ηouse

Ελένη Μπότα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Εξαπλώνονται τα Burger's Ηouse

Τα στελέχη της Vivartia είχαν εδώ και καιρό διαπιστώσει ότι υπήρξε κορεσμός στο concept των Goody's. Οι πωλήσεις συνεχώς υποχωρούσαν όπως αντιστοίχως και τα μερίδια αγοράς.

Η ανανέωση κρίθηκε επιτακτική. Μάλιστα η εταιρεία ανέθεσε στην MRB έρευνα αγοράς, από την οποία προέκυψε ότι οι πελάτες ζητούσαν ανανέωση του προϊόντικού μείγματος.

Έτσι γεννήθηκε η ιδέα των Goody's Burger Ηouse όπου εκτός από την δυναμική του εμφάνιση στην Ελλάδα θα έκανε άνοιγμα και στο εξωτερικό.

Το concept των Goody's Burger House, εκτός από τον άερα ανανέωσης στον Όμιλο έφερε και περιορισμό τωβν απωλειών που είχαν καταγραφεί τα τελευταία χρόνια.

Είναι ενδεικτικό ότι το 2012, πριν την ανάπτυξη του project οι πωλήσεις είχαν μειωθεί κατά 28%, ενώ στο 2015 οι απώλειες έχουν περιοριστεί στο 8%.

Εντός του 2015 συνεχίστηκε η δυναμική ανάπτυξη του νέου concept Goody’s Burger House σε όλη την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, ξεκίνησαν τη λειτουργία τους 39 νέα ή ανακαινισμένα σημεία σε Αττική, Θεσσαλονίκη και επαρχία, εκ των οποίων εννέα εταιρικά καταστήματα και 30 καταστήματα franchise.
Το 2015 συνεχίστηκε η διεθνοποίηση του σήματος Goody’s, με την έναρξη λειτουργίας του δεύτερου καταστήματος στη FYROM το οποίο αποτελεί το πρώτο Goody’s Burger House στην εν λόγω χώρα.

Υπενθυμίζεται ότι το 2014 ο ελληνικός όμιλος διείσδυσε στην αγορά της Αυστραλίας ενώ στη συνέχεια υπέγραψε συμφωνία με τον γαλλικό όμιλο SODIFRAM για την ανάπτυξη της αλυσίδας καταστημάτων Goody’s Burger House στα υπεράκτια διαμερίσματα της Γαλλικής Δημοκρατίας (Μαγιότ και Ρεουνιόν) στον Ινδικό Ωκεανό και στο νησιωτικό σύμπλεγμα των Κομορών.

Το σχέδιο εξωστρέφειας που υλοποιεί ο Όμιλος Εστίασης Goody’s – Everest και ήδη περιλαμβάνει συμφωνίες για την ανάπτυξη των σημάτων του σε Αλβανία, Μαυροβούνιο, Κόσοβο, ΠΓΔΜ, Λευκορωσία, Λιβύη, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς και τη λειτουργία περισσοτέρων από 20 καταστημάτων σε Κύπρο, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ουγγαρία.

Πτώση 6% στις πωλήσεις της Flocafé

Έμφαση και στο concept του Flocafe φίνει η διοίκηση του Ομίλου, με τις πωλήσεις ωστόσαο να καταγράφουν πτώση 6% το 2015, λόγω και του έντονου ανταγωνισμού που επικρατεί στην αγορά καφέ.

Εντός 2015 συνεχίστηκε η ανάπτυξη του νέου concept Flocafe Espresso Room με τη λειτουργία τριών ανακαινισμένων καταστημάτων σε Αττική, ένα στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου Κρήτης και δύο στο ΣΕΑ Αλμυρού Βόλου.

Παράλληλα, ξεκίνησε τη λειτουργία ένα νέο κατάστημα εντός του διεθνούς αερολιμένα Hurghada στην Αίγυπτο και ανακαινίστηκε το κατάστημα εντός του αεροδρομίου της Βουδαπέστης.

Επιπρόσθετα, τον Δεκέμβριο 2015 υλοποιήθηκε το πρώτο κατάστημα Flocafe Espresso Room Street στην Καλλιθέα, με στόχο να αποτελέσει μία άκρως ανταγωνιστική πρόταση για δυνητικούς επενδυτές στο χώρο του καφέ.

Πρόκειται για το concept Flocafe Espresso Room με κώδικες «δρόμου», δηλαδή για ένα κατάστημα λίγων τετραγωνικών με κύρια δραστηριότητά του τον καφέ take away και delivery και με μικρότερη γκάμα snacking.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider