Τα διεθνή brand που ήρθαν στην Ελλάδα

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα διεθνή brand που ήρθαν στην Ελλάδα
Ακόμη και εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, παγκοσμίου φήμης brand ήρθαν στην ελληνική αγορά.

Κορυφαία brand με πολυετή και επιτυχημένη παρουσία στο εξωτερικό «συστήνονται» πλέον και στους Έλληνες καταναλωτές ενώ ακόμη και εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, οι «αφίξεις» στην εγχώρια αγορά δεν σταμάτησαν.

Είτε ανοίγοντας νέα καταστήματα, είτε ή μέσω συνεργασιών, φιλοδοξούν να αποσπάσουν ένα σημαντικό μερίδιο του τζίρου στον κλάδο που δραστηριοποιούνται.

ΚΙΚΟ Milano

Τελευταία άφιξη ήταν στα μέσα της εβδομάδας, αυτή των ανερχόμενων ιταλικών καλλυντικών, ΚΙΚΟ Milano. Μετά τη συμφωνία της ιταλικής εταιρείας με τον επιχειρηματία Σάμι Φάις, η ΚΙΚΟ Milano που ιδρύθηκε το 1997 από τον Percassi και αριθμεί συνολικά περισσότερα από 900 καταστήματα σε ολόκληρο τον κόσμο, ήρθε και στη χώρα μας.

Το πρώτο κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του την Τετάρτη στον δεύτερο όροφο του The Mall Athens, ενώ προς τα τέλη Οκτωβρίου με αρχές Νοεμβρίου, αναμένεται να λειτουργήσει και το δεύτερο κατάστημα, αυτή τη φορά στη Θεσσαλονίκη.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας προβλέπεται πως ο όμιλος Φάις θα ανοίξει τα επόμενα χρόνια, περισσότερα από 30 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία και Βουλγαρία.

Με την είσοδο της ιταλικής εταιρείας στην ελληνική αγορά αναμένεται να δημιουργηθούν νέα δεδομένα στον κλάδο καθώς στη μάχη του ανταγωνισμού μπαίνει ένας ακόμη ισχυρός παίκτης διεκδικώντας μερίδιο από την συνολική πίτα των περίπου 860 εκατ. ευρώ του τζίρου των καλλυντικών στη χώρα μας.

Costa Coffee

Μέσα στο καλοκαίρι παράλληλα, η Coca Cola 3E προχώρησε στο λανσάρισμα της Costa Coffee στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία τοποθέτησε το διεθνές brand καφέ στο λιανεμπόριο και τη μαζική εστίαση με διαθέσιμο αρχικά τον αλεσμένο εσπρέσο σε 5 συσκευασίες με διαφορετικά χαρμάνια.

Μέσα στον τρέχοντα μήνα αναμένεται να λανσαριστεί η κατηγορία εσπρέσο σε κάψουλες, με 7 συνολικές κατηγορίες. Παράλληλα, η Costa Coffee θα έχει παρουσία και στους χώρους εστίασης με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων.

Ο στόχος, όπως επισημάνθηκε από την Coca Cola 3E είναι σε βάθος διετίας η εταιρεία να έχει διψήφιο μερίδιο αγοράς στη συγκεκριμένη κατηγορία καθώς και συνεργασία με 1.500 ανεξάρτητους συνεργάτες την επόμενη τριετία. Μακροπρόθεσμα πάντως και έως το 2030 στόχος για την ανάπτυξη της Costa Coffee είναι να καταστεί leader της αγοράς.

Έρχεται η μεγαλύτερη αλυσίδα discount της Ρωσίας

Την είσοδο της στην ελληνική αγορά προαναγγέλλει επίσης η μεγαλύτερη αλυσίδα discount στην Ρωσία, SVETOFOR, γνωστή στην ΕΕ ως ΜERE.

«Σε λίγο καιρό μαζί σας» αναφέρεται σε σχετική ιστοσελίδα της εταιρείας στο διαδίκτυο ενώ δρομολογώντας την άφιξη της στην Ελλάδα, όπως αναφέρει, αναζητεί κατάλληλα κτίρια σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος με πληθυσμό πάνω από 25.000 και σε πυκνοκατοικημένες περιοχές καθώς και προμηθευτές.

Η συγκεκριμένη αλυσίδα λειτουργεί 1.200 καταστήματα στη Ρωσία ενώ διαθέτει καταστήματα και σε Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία, Κίνα και άλλες χώρες. Όπως υποστηρίζει προσφέρει στους καταναλωτές «όλα τα είδη, τρόφιμα και μη, σε τιμές 30 έως και 80% χαμηλότερες από τις τιμές της αγοράς».

Στα τέλη του 2019 τέλος αφίχθη στην Ελλάδα το Σκανδιναβικό Brand «Georg Jensen». Το πρώτο Flagship Concept Store του «Georg Jensen» άνοιξε τις πόρτες του στο Golden Hall, τον Νοέμβριο του 2019.

Η εταιρεία από τη Δανία, που ιδρύθηκε το 1904 από τον Georg Jensen, διαθέτει μια σειρά από προϊόντα, κοσμήματα, ρολόγια καθώς και είδη σπιτιού, από διακοσμητικά μέχρι είδη σερβιρίσματος. Τα προϊόντα της διατίθενται σε περισσότερα από 1.100 καταστήματα σε ολόκληρη την Ευρώπη, εκτός από τις Σκανδιναβικές χώρες και στη Βρετανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία.

Διαβάστε επίσης:

Στην Ελλάδα επεκτείνεται η μεγαλύτερη αλυσίδα discount της Ρωσίας

Άνοιξε το πρώτο κατάστημα ΚΙΚΟ Μilano στην Αθήνα

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider