Η αυξημένη ζήτηση λόγω και της περιόδου των γιορτών προκάλεσε υπερφόρτωση στο σύστημα του e-shop της Σκλαβενίτης με αποτέλεσμα όπως ανακοινώνει η ίδια εταιρεία με μήνυμα στην ιστοσελίδα της, οι παραδόσεις των παραγγελιών να καθυστερούν.
Παράλληλα εταιρεία ενημερώνει ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.
Αναλυτικά το μήνυμα:
«Αγαπητοί μας Πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι λόγω της αυξημένης ζήτησης, η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης είναι μετά από 7 ημέρες. Ζητούμε την κατανόησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής. Σας ευχαριστούμε».
Υπενθυμίζεται ότι η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας του sklavenitis.gr, ξεκίνησε περί τα τέλη του Νοεμβρίου, ενώ η εταιρεία από τις αρχές του 2020 είχε ξεκινήσει την ηλεκτρονική του παρουσία μέσω της εξαγοράς του caremarket.gr το οποίο ενσωματώθηκε στο brand Σκλαβενίτης.
Πάντως οι πελάτες της αλυσίδας εξυπηρετούνται παράλληλα και μέσω της πλατφόρμας efood με την οποία συνεργάζεται η Σκλαβενίτης.
Διαβάστε επίσης:
Νέα εποχή για τον Σκλαβενίτη: Τι σηματοδοτεί η πρεμιέρα του sklavenitis.gr