Coca Cola 3Ε: Οι προσδοκίες από το άνοιγμα εστίασης και τουρισμού μετά τις απώλειες της πανδημίας

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Coca Cola 3Ε: Οι προσδοκίες από το άνοιγμα εστίασης και τουρισμού μετά τις απώλειες της πανδημίας
Η Γενική Διευθύντρια της Coca Cola 3Ε έκανε λόγο για «καλά μηνύματα και αποτελέσματα» από το μικρό διάστημα της επαναλειτουργίας της εστίασης ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία της για μία πολύ καλή τουριστική σεζόν.

Με την πανδημία να έχει επιφέρει πλήγμα στις πωλήσεις της Coca Cola, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, καθώς περιορίστηκαν στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού, η σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα και το άνοιγμα εστίασης και τουρισμού δημιουργούν προσδοκίες για ανάκαμψη.

Κατά τη διάρκεια διαδικτυακής εκδήλωσης της Coca Cola 3Ε για την παρουσίαση πλατφόρμας που απευθύνεται σε νέους επαγγελματίες HoReCa, η Γενική Διευθύντρια της εταιρείας Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς, έκανε λόγο για «καλά μηνύματα και αποτελέσματα» από το μικρό διάστημα της επαναλειτουργίας της εστίασης ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία της για μία πολύ καλή τουριστική σεζόν.

«Στο άνοιγμα για τους πελάτες (χονδρεμπόριο και HoReCa) είμαστε εκεί για να τους στηρίξουμε όχι μόνο να πάνε καλά οι πωλήσεις καλά αλλά συνολικά. Το σημαντικό είναι να έρθουμε σε μια κανονικότητα» σημείωσε η ίδια. Όπως επεσήμανε, ο τουρισμός είναι ο βασικός οικονομικός παράγοντας ανάπτυξης για την Ελλάδα για τα επόμενα χρόνια και «θα ήθελα να δω τη χώρα μας στο υψηλότερο σκαλοπάτι στο μέλλον».

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε την Τετάρτη η Coca Cola HBC, στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021, οι όγκοι πωλήσεων υποχώρησαν κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, με το κανάλι κατανάλωσης εκτός σπιτιού να παραμένει κλειστό για όλο το διάστημα του τριμήνου.

Σημειώθηκε ωστόσο αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών και συνεχίστηκε η αυξητική πορεία του όγκου πωλήσεων στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού. Ο όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών υποχώρησε κατά χαμηλό διψήφιο ποσοστό.

Συνολικά, σε επίπεδο ομίλου η Coca Cola HBC κατέγραψε αύξηση των εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, κατά 2,7%, ή 6,1% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, με κύριους οδηγούς τις κατηγορίες των ανθρακούχων αναψυκτικών, ποτών ενέργειας, τις αναδυόμενες αγορές και την υλοποίηση της στρατηγικής στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού. Παράλληλα κατέγραψε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1,5%, ή 4,7% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, με το συνολικό όγκο πωλήσεων των κατηγοριών ανθρακούχων αναψυκτικών και ποτών ενέργειας να αυξάνεται κατά 10,7%.

«Παρότι η ταχύτητα και η μορφή ανάκαμψης από την πανδημία παραμένουν αβέβαια, τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου θέτουν τις σωστές βάσεις για την επίτευξη των επιδιώξεων μας για το 2021, για ισχυρή ανάκαμψη των εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, μαζί με μια μικρή αύξηση στο λειτουργικό περιθώριο κέρδους» σχολίασε, μεταξύ άλλων, ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider