Ο τεχνολογικός κολοσσός κέρδισε 147 δισ. δολάρια το 2020 από τις online διαφημίσεις.
Οι αντιμονοπωλιακές αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι έτοιμες να προχωρήσουν σε επίσημη έρευνα κατά της Google για τις πρακτικές online διαφήμισεις, με την έρευνα να αναμένεται να εκκινήσει επίσημα μέχρι το τέλος του 2021.
Σύμφωνα με στελέχη της Κομισιόν που μίλησαν στο Reuters, η έρευνα θα αφορά τη μητρική της Google, Alphabet.
Η έρευνα θα μπορούσαν να αποτελέσει το μεγαλύτερο κίνδυνο για τα έσοδα της Google, που κέρδισε 147 δισ. δολάρια το 2020 από τις online διαφημίσεις, τα περισσότερα από κάθε άλλο όμιλο στον κόσμο.