H Faceboook παρουσίασε την Τρίτη το νέο της προϊόν με την ονομασία Bulletin, με στόχο να «χτυπήσει» την αγορά newsletter και κυρίως το μεγάλο παίχτη της, το Substack, πραγματοποιώντας ακόμα μια κίνηση για να μπει στον τομέα της ειδησιογραφίας.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Facebook θα λανσάερει το Bulletin μόνο για δημοσιογράφους και δημιουργούς στις ΗΠΑ αρχικά, ενώ τα άτομα τα οποία θα γράφουν και θα ετοιμάζουν το Bulletin θα ορίζουν την τιμή συνδρομή του για τους αναγνώστες που θα θέλουν να διαβάζουν τα newsletter τους.
Η κίνηση έρχεται καθώς ολοένα και περισσότεροι δημοσιογράφοι και συγγραφείς αρχίζουν τα δικά τους εγχειρήματα τον τελευταίο χρόνο, μακριά από τα παραδοσιακά media, όπως σημειώνει το Reuters.
Η πλατφόρμα Substack προσελκύει τους παραπάνω «γραφιάδες» με γενναίες προκαταβολές, ενώ πρόσφατα ένα άλλο μεγάλο social media, το Twitter, αγόραση την πλατφόρμα newsletter Revue.