Η πώληση της MoPub εντάσσεται στον σχεδιασμό της Twitter για έσοδα 7,5 δισ. δολαρίων μέχρι το 2023.
Η διοίκηση της Twitter ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της πώλησης της online διαφημιστικής πλατφόρμας MoPub στην AppLovin έναντι 1,05 δισ. δολαρίων.
Το deal είχε αρχικά ανακοινωθεί τον Οκτώβριο του 2021.
Η MoPub δεν είναι μια εταιρεία που δημιουργήθηκε αρχικά από το Twitter, αλλά εξαγοράστηκε από το κοινωνικό δίκτυο το 2013 για 350 εκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με TechCrunch, το MoPub δημιούργησε 188 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα για το Twitter μόνο το 2020.
Η πώληση της MoPub εντάσσεται στον σχεδιασμό της Twitter για έσοδα 7,5 δισ. δολαρίων μέχρι το 2023.