Η Amazon και οι θυγατρικές της, καθώς και η μητρική της Facebook, Meta, κατέγραψαν ρεκόρ δαπανών για την προώθηση των συμφερόντων τους στην Ουάσινγκτον το 2021, ξοδεύοντας τουλάχιστον 20,3 εκατ. και 20,1 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα, σύμφωνα με οικονομικά στοιχεία που κατέθεσαν την Πέμπτη.
Ενώ και το 2020, σύμφωνα με το Marketwatch, η Amazon και η Meta Platforms FB (σ.σ. ως Facabook πριν την αλλαγή επωνυμίας) σημείωσαν έξοδα lobbying - ρεκόρ δαπανώντας λίγο παραπάνω από 19 εκατ. δολάρια.
Οι δύο τεχνολογικοί γίγαντες βρίσκονται μεταξύ των υψηλότερων θέσεων του κλάδου, για το lobbying στις ΗΠΑ. Αντίστοιχα, η Alphabet και οι θυγατρικές της δαπάνησαν για τον ίδιο σκοπό 11,5 εκατ. δολάρια το 2021. Η Microsoft ξόδεψε 10.3 εκατ. δολάρια και η Apple έδωσε περί τα 6,5 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο.
Τα έξοδα των Big Tech στο lobbying έχουν αυκξηθεί σημαντικά καθώς βρίσκονται όλο και σε πιο στενό κλοιό από τους αμερικανούς νομοθέτες και ρυθμιστές της αγοράς για πληθώρα ζητημάτων.