Οι όμιλοι ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΕΛΛΑΚΤΩΡ, Μυτιληναίος, Intrakat αλλά και μια κοινοπραξία που απαρτίζεται από τις CMC SpA – Ιντερκάτ – ΤΕΚΑΛ, φέρεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να έχουν υποβάλει προσφορές για το πρώτο από τα 4 οδικά έργα που προχωρούν με δημόσιο μοντέλο, δηλαδή το Μπράλος - Άμφισσα αξίας 285 εκατ. ευρώ, διαγωνισμό για τον οποίον οι διαδικασίες είχαν οριστεί για σήμερα Τρίτη 15/02.
Μάλιστα, κατά τις ίδιες πληροφορίες, η κοινοπραξία των CMC SpA – Ιντερκάτ – ΤΕΚΑΛ (δύο ελληνικές και μια εταιρεία με έδρα την Ιταλία) εμφανίζεται να έχει δώσει και την καλύτερη προσφορά, δηλαδή τη μεγαλύτερη έκπτωση. Ωστόσο, αφενός πρέπει να επιβεβαιωθούν αυτές οι πληροφορίες και επισήμως, αφετέρου να φανεί κατά πόσο η προσφορά της κοινοπραξίας πληροί τις προϋποθέσεις.
Το αντικείμενο του αφορά στην μελέτη και κατασκευή των έργων βελτίωσης του οδικού άξονα «ΛΑΜΙΑ – ΙΤΕΑ – ΑΝΤΙΡΡΙΟ», στο τμήμα «ΜΠΡΑΛΟΣ – ΑΜΦΙΣΣΑ», μήκους 25 περίπου χλμ.
Αναλυτικά, το τμήμα αυτό διακρίνεται στα υποτµήµατα:
• 1ο Υποτµήµα: Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)
• 2ο Υποτµήµα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαμβάνεται) – Άμφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700).
Ειδικότερα, στο αντικείμενο της υπόψη σύμβασης περιλαμβάνεται η κατασκευή έξι (6) ισόπεδων κόμβων, δικτύου παράλληλων και κάθετων δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση µε το υφιστάμενο οδικό δίκτυο και την εξυπηρέτηση των παρόδιων χρήσεων καθώς και η εκτέλεση των κάθε είδους χωματουργικών έργων, τεχνικών έργων (οχετών, γεφυρών, τοίχων, δύο (2) σηράγγων, κρασπεδορείθρων, πλακοστρώσεων κλπ.), έργων οπλισμένης γης, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήμανσης (κατακόρυφης, οριζόντιας), ασφάλισης, περίφραξης των οδικών έργων, αποχέτευσης-αποστράγγισης, ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων (οδοφωτισµός υπαίθριων έργων, εγκαταστάσεις υπόγειων έργων), κλπ. Το υπόψη έργο αποτελεί τμήμα του διαγώνιου Οδικού Άξονα «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο», ο οποίος συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου «Ε-65» και είναι μείζον έργο υποδομής και ανάπτυξης καθώς συμβάλλει στην σημαντική αναβάθμιση των συνθηκών κυκλοφορίας και ασφάλειας της χρήσης του άξονα.