«Βγήκε» ο νέος διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις επεκτάσεις Μετρό - Τραμ στον Πειραιά

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
«Βγήκε» ο νέος διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις επεκτάσεις Μετρό - Τραμ στον Πειραιά
Ξαναβάζει ο ΟΑΣΑ στις «ράγες» τον διαγωνισμό που σχετίζεται με το σύστημα συλλογής κομίστρου των μέσων σταθερής τροχιάς στο «κομμάτι» των επεκτάσεων προς τον Πειραιά

«Βγήκε» και επισήμως η προκήρυξη του διαγωνισμού που σχετίζεται με το σύστημα συλλογής κομίστρου των μέσω σταθερής τροχιάς και στο «κομμάτι» των επεκτάσεων προς τον Πειραιά, που είχε προαναγγείλει σε σχετικό του θέμα το insider.gr στα μέσα Μαρτίου (Ξανά στις «ράγες» το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις επεκτάσεις Μετρό - Τραμ στον Πειραιά).

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) δημοσιοποίηση την πρωταπριλιά την προκήρυξη της «σύμβασης – υπηρεσίες κοινής ωφέλειας» με τον τίτλο «Προμήθεια, Εγκατάσταση Θέση σε Λειτουργία, Συντήρηση και Υποστήριξη Εξοπλισμού για το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά και της επέκτασης Τραμ προς Πειραιά», προϋπολογισμού 6.642.900 ευρώ, πλέον ΦΠΑ (δηλαδή 8,23 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ).

Σημειώνεται ότι το έργο έχει σημασία λόγω της επικείμενης, το καλοκαίρι του 2022, ολοκλήρωσης της γραμμής επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά με την παράδοση σε λειτουργία και των υπόλοιπων 3 σταθμών (Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο), κι ενώ είναι ήδη σε λειτουργία οι σταθμοί σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια. Παράλληλα, ο διαγωνισμός συνδέεται και την επέκταση του Τραμ (με 5,5 χλμ. μονής κυκλικής γραμμής με 12 σταθμούς).

Όπως έχει δηλώσει και ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, «εντός του καλοκαιριού η διαδρομή Αεροδρόμιο-Πειραιάς θα γίνεται σε 50 λεπτά καθώς θα παραδοθούν σε λειτουργία οι σταθμοί, Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιάς». α έργα Μετρό προς Πειραιά κατασκευάζει η κοινοπραξία ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM. Οι νέοι σταθμοί, που κατασκευάζονται στο κέντρο του Πειραιά, με τη λειτουργία τους αναμένεται να δώσουν και μεγάλες ανάσες στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι τον Μάιο ο ΟΑΣΑ προχώρησε στην προκήρυξε τον εν λόγω διαγωνισμό με ημερομηνία υποβολής προσφορών - τότε - τα τέλη Ιουνίου. Στη συνέχεια δόθηκε παράταση στις διαδικασίες για τον Ιούλιο, στην πορεία όμως ο διαγωνισμός «εκτροχιάστηκε» και κηρύχθηκε άγονος (και επελέγη η λύση της εγκατάστασης προσωρινού εξοπλισμού, χωρίς πύλες εισόδου/εξόδου), όπως είχε αναφέρει στις αρχές Σεπτεμβρίου 2021 το insider.gr.

Η συνολική διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε 64 μήνες , ήτοι σε 8 μήνες υλοποίηση και 56 μήνες λειτουργία & συντήρηση για την α΄ τμηματική παραλαβή και 14 μήνες υλοποίηση και 50 μήνες λειτουργία και συντήρηση για τη β΄ τμηματική παραλαβή. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η μελέτη, η προμήθεια, η εγκατάσταση, η δοκιμή και θέση σε λειτουργία, η συντήρηση και υποστήριξη του εξοπλισμού για το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά και της επέκτασης Τραμ προς Πειραιά. Η σύμβαση θα ανατεθεί με το κριτήριο της πλέον συμφέρουσας από οικονομικής άποψης προσφοράς, μόνο βάσει τιμής. Η δαπάνη χρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ», του Άξονα Προτεραιότητας 9 «Καθαρές αστικές μεταφορές & βελτίωση αστικού περιβάλλοντος (ΤΣ)» ΕΣΠΑ 2014-2020. Η προθεσμία παραλαβής των προσφορών ή των αιτήσεων συμμετοχής ορίστηκε για τις 19/05/2022 και η αποσφράγιση για τις 23/05/2022.

Ο διαγωνισμός προέβλεπε την προμήθεια και εγκατάσταση: 46 Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Καρτών (ΑΜΕΚ), 6 Κέντρων Διαχείρισης Σταθμού (ΚΔΣ), ενός Κέντρου Διαχείρισης (ΚΔ) και 70 πυλών (συν 3 εφεδρικών) ενώ για τις νέες στάσεις του Τραμ, 20 Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Καρτών.

Ο προϋπολογισμός αναλύεται ως εξής:

  • ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΜΕΤΡΟ €3.326.000,00: 46 ΑΜΕΚ ΜΕΤΡΟ 6 ΣΤΑΘΜΩΝ €1.610.000,00 & 70 ΠΥΛΕΣ 6 ΣΤΑΘΜΩΝ €840.00,00 & 6 ΚΔΣ ΜΕΤΡΟ €180.000,00 & 1 ΚΔΦ ΜΕΤΡΟ €660.000,00 & 3 ΕΦΕΔΡΙΚΕΣ ΠΥΛΕΣ €36.000,00
  • ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΤΡΑΜ: 20 AMEK ΤΡΑΜ €700.000,00
  • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 5 ΕΤΩΝ: €2.616.900,00

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης: Δημοπράτηση επέκτασης Μετρό προς Ίλιον πριν το τέλος του χρόνου

Σε πάνω από 90% οι εργασίες κατασκευής στη βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης

gazzetta
gazzetta reader insider insider