Αντίκτυπο στα οικονομικά μεγέθη της Burberry είχαν οι περιορισμοί και τα lockdown στην Κίνα λόγω του κορονοϊού την άνοιξη, με τον βρετανικό οίκο πολυτελών προϊόντων να ανακοινώσει οριακή αύξηση των συγκριτικών πωλήσεων στα καταστήματα του.
Όπως μετέδωσε το MarketWatch, για τον τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 2 Ιουνίου, οι συγκριτικές πωλήσεις παγκοσμίως αυξήθηκαν 1%, ενώ τα έσοδα λιανικής διαμορφώθηκαν στα 505 εκατ. στερλίνες, από 479 εκατ. στερλίνες το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους.
Η εταιρεία ανακοίνωσε πως οι συγκριτικές πωλήσεις, εκτός από την αγορά της Κίνας, αυξήθηκαν 16%.
Στην ασιατική χώρα, οι πωλήσεις της Burberry υποχώρησαν 35%, με το 40% των διανομών του ομίλου να επηρεάζεται από τα lockdown για τον κορονοϊό στην Κίνα.
Πτώση για τις αμερικανικές πωλήσεις, άνοδος στην Ευρώπη
Οι πωλήσεις στην περιοχή της Βόρειας και Νότιας Αμερικής υποχώρησαν κατά 4% λόγω του σκληρού ανταγωνισμού, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Burberry.
Ωστόσο, οι πωλήσεις στις περιοχές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, της Ινδίας και της Αφρικής αυξήθηκαν κατά 47%.
Για το σύνολο του οικονομικού έτους, η Burberry αναμένει προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη 90 εκατ. στερλινών, λόγω των lockdown στην Κίνα και του αυξημένου πληθωρισμού στη Βρετανία. Τον Μάιο, η διοίκηση του ομίλου προέβλεπε προσαρμοσμένα κέρδη 92 εκατ. στερλινών, σύμφωνα με το Bloomberg.