Τη λειτουργία έξι νέων καταστημάτων ξεκίνησε η Carrefour, συμπληρώνοντας πλέον τα 11 καταστήματα πανελλαδικά. Η πρώτη φάση επέκτασης του δικτύου της, με την οποία άλλωστε εγκαινίασε τη νέα εποχή παρουσίας της στην Ελλάδα, ξεκίνησε στα τέλη της άνοιξης, με τα πρώτα πέντε καταστήματα σε Ζάκυνθο και Χαλκιδική.
Τα έξι νέα καταστήματα Carrefour βρίσκονται:
- Στη Θάσο, όπου λειτουργούν δύο καταστήματα τύπου Carrefour Express και Carrefour Market
- Στη Θεσσαλονίκη, όπου λειτουργεί το πρώτο κατάστημα Carrefour Express
- Στο Καμάρι και την Οία Σαντορίνης με τα καταστήματα Carrefour Express και Carrefour Market αντίστοιχα
- Στην Κω όπου εγκαινιάστηκε το πρώτο στο νησί κατάστημα Carrefour Market.
Παράλληλα με το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου στην περιφέρεια, κατασκευάζεται το πρώτο κατάστημα της Αττικής, το οποίο θα βρίσκεται στον Πειραιά και θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τις επόμενες εβδομάδες, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα.
Όπως έχει ήδη γράψει το insider.gr, οι πωλήσεις στα πέντε πρώτα καταστήματα – τα δύο της Ζακύνθου και τα τρία της Χαλκιδικής – κινούνται πάνω από τους στόχους που έχουν τεθεί, με την ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού να κρίνεται ως πολύ ενθαρρυντική.
Ο στόχος για δίκτυο 25 καταστημάτων και οι πέντε τύποι
Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός εκτεταμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει 25 καταστήματα Carrefour Market και Carrefour Express.
Υπενθυμίζεται εδώ πως η εταιρεία έχει επιστρέψει στην Ελλάδα με στόχο να αναπτύξει συνολικά πέντε βασικούς τύπους καταστημάτων, ανάλογα με τα δεδομένα και τις ιδιαίτερες συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς. Τα Carrefour Market αφορούν σε μεγαλύτερης επιφάνειας καταστήματα που μπορούν να «σταθούν» τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια, προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα φρέσκων και τοπικών προϊόντων, ενώ τα Carrefour Express έχουν χαρακτήρα convenience stores και μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του κόσμου τόσο στις γειτονιές, όσο και στα κέντρα πόλεων.
Οι υπόλοιποι τύποι καταστημάτων που θα αναπτυχθούν σε δεύτερο χρόνο αφορούν στα Carrefour Bio, τα οποία προσφέρουν 100% βιολογικά και οικολογικά προϊόντα, τα SUPECO, τα οποία είναι parking discount stores - ένας τύπος καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων - αλλά και το Carrefour Flash 10/10. Πρόκειται για έναν τύπο πλήρως αυτοματοποιημένων καταστημάτων, μικρής επιφάνειας, τα οποία η Carrefour δημιουργεί εντός των αστικών κέντρων, με βασικό χαρακτηριστικό την έλλειψη ταμείων και τη δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να εξυπηρετείται γρήγορα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία 10/10, «10 δευτερόλεπτα για να ψωνίσετε και 10 δευτερόλεπτα για να πληρώσετε».
Τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται στην Ελλάδα από τη Retail and More, θυγατρική του ομίλου Globalsat - Teleunicom, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην ελληνική αγορά. Ο όμιλος εταιρειών Globalsat – Teleunicom ηγείται στην ελληνική αγορά στη διανομή και εμπορία προϊόντων τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών, ενώ παράλληλα αναπτύσσει και παρέχει εξειδικευμένες επαγγελματικές λύσεις, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες.