Σημαντική άνοδο εμφάνισαν οι πωλήσεις της Unilever για το α' τρίμηνο του 2023, με τον όμιλο των καταναλωτικών προϊόντων να αντισταθμίζει το ενισχυμένο κόστος των εμπορευμάτων και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα από τις αυξήσεις των τιμών στα προϊόντα του.
Οι υποκείμενες πωλήσεις της Unilever έφτασαν τα 14,8 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 10,5% σε σχέση με το α' τρίμηνο του 2022. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα της εταιρείας περίμεναν αύξηση 7,2%.
Ο CEO της Unilever, Άλαν Τζοπ, ανέφερε σε δήλωση του πως η ανάπτυξη των υποκείμενων πωλήσεων επιταχύνθηκε «από την αύξηση των τιμών σε απάντηση του υψηλότερου κόστους του πληθωρισμού και στη βελτίωση της απόδοσης του όγκου των πωλήσεων».
Ο κλάδος των προϊόντων προσωπικής φροντίδας απέδωσε πωλήσεις 3,4 δισ. ευρώ, τα οικιακά προϊόντα έφεραν έσοδα 3,2 δισ. ευρώ, τα καλλυντικά 3,1 δισ. ευρώ ενώ ο κλάδος των παγωτών -με «ναυαρχίδα» το brand των Ben & Jerry's- έφερα έσοδα 1,7 δισ. ευρώ.