Ο Έλον Μασκ έδωσε στη δημοσιότητα το νέο λογότυπο για το Twitter, αντικαθιστώντας το μπλε πτηνό με ένα «Χ» ως μέρος του οράματός του να μετατρέψει το δημοφιλές δίκτυο σε εφαρμογή για τα πάντα.
Σύμφωνα με το Bloomberg, χρειάστηκαν μόνο 24 ώρες για τον πλουσιότερο άνδρα του κόσμου να προχωρήσει στην ιστορική αλλαγή. Ειδικότερα, αργά το Σάββατο, ο Μασκ κάλεσε τους 149 εκατ. ακολούθους του να προτείνουν ένα λογότυπο με το «X» και στη συνέχεια διάλεξε ένα από τα σχέδια, μετατρέποντάς το μάλιστα και σε νέα φωτογραφία προφίλ του. Επιβεβαίωσε σε απαντήσεις στους οπαδούς ότι σκοπεύει να το υιοθετήσει ως ενδιάμεσο σχέδιο, το οποίο «μάλλον θα αλλάξει αργότερα και σίγουρα θα βελτιωθεί».
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Το χάσταγκ "#GoodbyeTwitter" (Αντίο, τούιτερ) πλημμύρισε την πλατφόρμα σε μια αναφορά στο παλιό λογότυπο καθώς αρκετοί χρήστες επέκριναν το νέο. Ο Μασκ ανέφερε σε ανάρτηση χθες Κυριακή πως ήθελε να αλλάξει το λογότυπο του Twitter και έκανε δημοσκόπηση μεταξύ των εκατομμυρίων ακολούθων του στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης αν θα τους άρεσε να αλλάξει το χρώμα του ιστότοπου από μπλε σε μαύρο.
To X είναι η μελλοντική κατάσταση απεριόριστης διαδραστικότητας -- επικεντρωμένο σε ηχητικά, βίντεο, μηνύματα, πληρωμές/τραπεζική-- δημιουργώντας μια παγκόσμια αγορά για ιδέες, αγαθά, υπηρεσίες και ευκαιρίες» έγραψε χθες η Γιακαρίνο στο Twitter. Η Γιακαρίνο, πρώην επικεφαλής διαφήμισης της NBCUniversal, που άρχισε να εργάζεται ως διευθύνουσα σύμβουλος στο Twitter στις 5 Ιουνίου, ανέλαβε σε μια περίοδο που το μέσο κοινωνικής δικτύωσης προσπαθεί να αντιστρέψει μια βύθιση των διαφημιστικών εσόδων.
Κατά τη διάρκεια της ταραχώδους θητείας του Μασκ από τον Οκτώβριο που αγόρασε το Twitter, η εταιρεία άλλαξε την εταιρική της επωνυμία σε X Corp, αντικατοπτρίζοντας το όραμα του δισεκατομμυριούχου να δημιουργήσει μια «σούπερ εφαρμογή» όπως το WeChat της Κίνας. Το site του Twitter αναφέρει ότι το λογότυπό του, που απεικονίζει ένα μπλε πουλί, είναι «το πιο αναγνωρίσιμο περιουσιακό μας στοιχείο. Γι' αυτό το προστατεύουμε τόσο πολύ». Υπενθυμίζεται πως το logo του Twitter αντικαταστάθηκε προσωρινά τον Απρίλιο από τον σκύλο Shiba Inu του Dogecoin, ο οποίος τελικά βοήθησε να προστεθούν έως και 4 δισ. δολάρια στην αγοραστική αξία του νομίσματος.