Καλύτερα από τα αναμενόμενα έσοδα και κέρδη ανακοίνωσε η Αlphabet για το τρίμηνο, στηριγμένη στην ανάπτυξη της μονάδας υπολογιστών νέφους.
Στα κέρδη ανά μετοχή ανακοίνωσε 1,44 δολάρια έναντι 1,34 δολάρια ανά μετοχή, προσαρμοσμένα, ενώ στα έσοδα ανακοίνωσε 74,6 δισ. δολάρια έναντι 72,82 δισ. δολαρίων που προέβλεπε η Refinitiv.
Παράλληλα, η μητρική της Google ανακοίνωσε επίσης τα ακόλουθα μεγέθη:
Διαφημίσεις YouTube: 7,67 δισ. δολάρια έναντι 7,43 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με το Street Account.
Google Cloud: 8,03 δισ. δολάρια έναντι 7,87 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με το StreetAccount.
Κόστος απόκτησης traffic: 12,54 δισ. δολάρια έναντι 12,37 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με το StreetAccount.
Τα έσοδα αυξήθηκαν 7% στα 74,6 δισ. δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο.
Για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, η Alphabet ανέφερε ανάπτυξη σε μονοψήφια επίπεδα, καθώς υπολογίζει μια υποχώρηση των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις που αντανακλά ανησυχίες για την οικονομία. Οι αναλυτές δεν αναμένουν ότι η ανάπτυξη θα φτάσει ξανά σε διψήφια επίπεδα μέχρι το τέταρτο τρίμηνο.
Τα έσοδα από διαφημίσεις της Google ανήλθαν σε 58,14 δισ. δολάρια, από 56,29 δισ. δολάρια πέρυσι. Οι διαφημίσεις YouTube ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών στα 7,67 δισ. δολάρια, από 7,34 δισ. δολάρια το προηγούμενο έτος.
Τα έσοδα στη μονάδα cloud της Google, η οποία περιλαμβάνει εφαρμογές υποδομής και παραγωγικότητας, αυξήθηκαν κατά 28%.
Ξεχωριστά, η Alphabet ανέφερε στην ανακοίνωση ότι η Ruth Porat, η οικονομική επικεφαλής της εταιρείας, θα εγκαταλείψει αυτόν τον ρόλο μετά από οκτώ χρόνια για να αναλάβει τη νεοσύστατη θέση του προέδρου και του επικεφαλής επενδύσεων. Η Porat θα παραμείνει CFO «ενώ η εταιρεία αναζητά για να επιλέξει τον διάδοχό της», ανέφερε το δελτίο τύπου.