Σε νέα φάση περνά ο διαγωνισμός για την πώληση της «Κωτσόβολος» με τους υποψηφίους που εκδήλωσαν ενδιαφέρον να αποκτούν πρόσβαση σε πρόσθετες πληροφορίες για να γνωρίσουν εκ των έσω την εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, δεδομένου ότι η εν λόγω φάση αναμένεται να διαρκέσει για έναν περίπου μήνα και να ακολουθήσουν οι δεσμευτικές προσφορές, η όλη διαδικασία δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν το τέλος του τρέχοντος έτους.
Το εν λόγω χρονοδιάγραμμα σκιαγράφησε άλλωστε και ο μόνος επιβεβαιωμένος ενδιαφερόμενος, ο όμιλος της Quest, κατά την χθεσινή τηλεδιάσκεψη των αναλυτών. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Απόστολος Γεωργατζής, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, αυτή την περίοδο η εταιρεία μελετά τα οικονομικά στοιχεία της Κωτσόβολος, ώστε να έχει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Η διαδικασία αυτή θα διαρκέσει έναν με δύο μήνες και θα συμβάλλει ώστε ο όμιλος να έχει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για να προχωρήσει στην κατάθεση δεσμευτικής προσφοράς, για την οποία ξεκαθάρισε ότι ενδιαφέρεται. «Λευκός καπνός» όμως, σύμφωνα με τις υπάρχουσες εκτιμήσεις, θα υπάρξει - αν υπάρξει - προς το τέλος του τρέχοντος έτους, αρχές του επόμενου, λαμβάνοντας υπόψη και τις συνήθεις καθυστερήσεις σε τέτοιου τύπου διαδικασίες.
Το χρονοδιάγραμμα άλλωστε θα διαμορφωθεί και από τον αριθμό των ενδιαφερομένων ο οποίος μέχρι σήμερα παραμένει ανεπιβεβαίωτος. Ένας εξ αυτών φέρεται να είναι η ΔΕΗ, η οποία, λαμβάνοντας υπόψη παλαιότερη ανακοίνωση, θα μπορούσε να συμμετέχει στη φάση των μη δεσμευτικών προσφορών. Πληροφορίες υπάρχουν και για ξένα funds, μερικά από τα οποία γίνονται όλο και πιο ενεργά στη χώρα τα τελευταία χρόνια. Το μόνο σίγουρο είναι η αποχώρηση του Πλαισίου από την όλη διαδικασία, δεδομένου ότι ως ανταγωνιστική εταιρεία δεν θα είχε πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες που αφορούν στη λειτουργία της Κωτσόβολος αλλά και ότι ένα σχετικό deal θα μπορούσε να κολλήσει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Σημειωτέον ότι η κίνηση στην περίπτωση της Quest και της ΔΕΗ «βγάζει νόημα». Στην περίπτωση της Quest θα δημιουργούσε οικονομίες κλίμακος διευρύνοντας και το φυσικό δίκτυο των καταστημάτων, δεδομένου ότι ο όμιλος διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό του είδη ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών (Apple, Xiaomi, Toyotomi, Gree, Singer κ.ά.). Αντίστοιχα, στην περίπτωση της ΔΕΗ θα συνέβαλε στην ανάπτυξη του δικτύου λιανικής πώλησης, στο οποίο στοχεύουν το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότεροι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας που σχεδιάζουν να διαθέσουν και προϊόντα συναφή με την ηλεκτρική ενέργεια.