Restaurant Brands: Απογοητευτικά έσοδα τριμήνου με «βαρίδι» τα Burger King

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Restaurant Brands: Απογοητευτικά έσοδα τριμήνου με «βαρίδι» τα Burger King
Ως same store sales ορίζεται το μέγεθος αξιολόγησης των λιανικών πωλήσεων σε καταστήματα με χρόνο λειτουργίας ένα έτος και πλέον.

Απογοήτευσε με τα τριμηνιαία έσοδα της η Restaurant Brands International την Παρασκευή «χάνοντας» τις εκτιμήσεις, πληγωμένη από την πενιχρή αύξηση στις same store sales από τα Burger King.

Ως same store sales ορίζεται το μέγεθος αξιολόγησης των λιανικών πωλήσεων σε καταστήματα με χρόνο λειτουργίας ένα έτος και πλέον.

Αναλυτικά, η Restaurant Brands ανακοίνωσε 90 σεντ προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή έναντι 86 σεντ αναμενόμενα ενώ στα έσοδα κατέγραψε 1,84 δισ. δολάρια έναντι αναμενόμενων 1,87 δισ. δολαρίων.

Η Restaurant Brands ανακοίνωσε καθαρά κέρδη τρίτου τριμήνου που αποδίδονται στους μετόχους ύψους 252 εκατ. δολαρίων, ή 79 σεντς ανά μετοχή, από 360 εκατ. δολάρια ή 1,17 δολάρια ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα.

Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 6,4% στα 1,84 δισ. δολάρια. Η Restaurant Brands εξήγησε ότι οι δυσμενείς συναλλαγματικές ισοτιμίες πλήττουν τα Tim Hortons, τα οποία αντιπροσωπεύουν περίπου το 60% των εσόδων της εταιρείας.

Η εταιρεία ανέφερε αύξηση same store sales κατά 7% για το τρίμηνο.

Οι same store sales των Burger King αυξήθηκαν κατά 7,2%, κάτω από τις εκτιμήσεις του StreetAccount για 8,6%. Οι διεθνείς same store sales της αλυσίδας burger αυξήθηκαν κατά 7,6%, ενώ ο δείκτης αυξήθηκε κατά 6,6% στις Η.Π.Α.

Τα Burger King στις ΗΠΑ ανακοίνωσαν σταθερή κίνηση για το τρίμηνο, δήλωσε στο CNBC ο CEO της Restaurant Brands, Josh Kobza.

Η αύξηση των same store sales των Tim Hortons κατά 6,8% ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της Wall Street. Στον Καναδά, οι same store sales της αλυσίδας καφέ αυξήθηκαν κατά 8,1% το τρίμηνο. Αλλά στην Κίνα, μια σημαντική αγορά ανάπτυξης για την αλυσίδα, η Tim Hortons είδε μια «μικρή επιβράδυνση» από το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με τον Kobza.

Η Popeyes ήταν η μόνη αλυσίδα της Restaurant Brands που ξεπέρασε τις προσδοκίες για αύξηση same store sales. Η αλυσίδα τηγανητού κοτόπουλου ανέφερε ότι η μέτρηση αυξήθηκε κατά 7%, συμπεριλαμβανομένης μιας αύξησης 5,6% στις ΗΠΑ, η οποία ξεπέρασε τις εκτιμήσεις του StreetAccount για ανάπτυξη 5%.

Η Popeyes πρόσφατα ξεπέρασε την KFC ως η Νο. 2 αλυσίδα κοτόπουλου στις ΗΠΑ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η ΔΕΗ εξαγοράζει τον Κωτσόβολο από την Currys - Τα οφέλη και οι προοπτικές

Από το γκαράζ στο Σιάτλ, στα 1,43 τρισ. δολάρια: Νοσταλγικό βίντεο Μπέζος από την ίδρυση της Amazon

Apple: Κέρδη που ξεπέρασαν τις προσδοκίες, αλλά και πτώση στα έσοδα για ακόμα ένα τρίμηνο

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider