«Με το δεξί» φαίνεται πως ξεκίνησε η εορταστική περίοδος για την εταιρία Marks & Spencer, όπως αναφέρουν υψηλόβαθμα στελέχη της.
«Βλέπουμε ήδη ικανοποιητικές πωλήσεις στις χριστουγεννιάτικες σειρές των προϊόντων μας», ανέφερε ο CEO Stuart Machin, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα 6μηνου της εταιρείας.
«Είμαστε κυρίως ικανοποιημένοι από την απόδοση των τροφίμων μας καθώς οι καταναλωτές πλέον τα προτιμούν», ανέφερε. Ο ίδιος απέδωσε την αύξηση στην κατανάλωση στις αλλαγές των καταναλωτικών συνηθειών.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας, ποσοστό 20% των καταναλωτών επιλέγουν πλέον να κάνουν νωρίτερα τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους και να στοκάρουν εορταστικά τρόφιμα που δεν έχουν πολύ μικρή ημερομηνία λήξης.
Σημαντικές είναι και οι επιδόσεις σε γυναικεία και ανδρική ένδυση με τoν CEO να δηλώνει στο Reuters: «Είμαστε σε καλή φόρμα και πιστεύω πως θα σημειώσουμε καλές επιδόσεις μέσα στα Χριστούγεννα».
Την τάση των πρώιμων χριστουγεννιάτικων αγορών κατέγραψαν και άλλοι λιανέμποροι, όπως οι Primark, Tesco, Sainsbury και Next.