Κατά 7,5 % αυξήθηκαν οι διαδικτυακές πωλήσεις την Black Friday στην Αμερική, φτάνοντας το ποσό ρεκόρ των 9,8 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με την Adobe Analytics.
Όπως αναφέρουν αναλυτές της εταιρείας, η άνοδος αυτή φανερώνει πως ο καταναλωτής πλέον θέλει να ξοδέψει περισσότερα σε σχέση με το 2022, όταν οι τιμές των καυσίμων και των τροφίμων ήταν αβάσταχτα υψηλές.
Σύμφωνα με τη έρευνα, οι παρορμητικές αγορές ίσως έπαιξαν το ρόλο τους στην επίτευξη του φετινού ρεκόρ, αφού 5,3 δισ. δολάρια των online πωλήσεων προέκυψαν από αγορές μέσω κινητού. Όπως τονίζουν, οι influencers και η διαφήμιση μέσω social media, βοηθούν ώστε οι καταναλωτές να αισθανθούν πιο άνετα και να προχωρήσουν σε αγορές μέσω του κινητού τους.
79 εκατ. δολάρια από τις πωλήσεις προέκυψαν από τους καταναλωτές που επέλεξαν τον ευέλικτο τρόπο πληρωμής "Buy Now, Pay Later", ο οποίος μάλιστα σημείωσε αύξηση κατά 47% από την περσινή χρονιά.
Οι κατηγορίες της Black Friday που σημείωσαν τις καλύτερες επιδόσεις ήταν τα ηλεκτρονικά προϊόντα, όπως τα έξυπνα ρολόγια και οι τηλεοράσεις, μαζί με τα παιχνίδια και το gaming. Πτώση σημείωσαν τα εργαλεία για τα μαστορέματα στο σπίτι.
Η Black Friday διατήρησε το momentum που είχε διαμορφωθεί από την αργία του Thanksgiving όπου οι online πωλήσεις έφτασαν τα 5,6 δισ. δολάρια σύμφωνα με προηγούμενη ανάλυση της Adobe.
Οι αγορές των καταναλωτών από το διαδίκτυο αναμένεται πως διατηρήθηκαν σε υψηλά επίπεδα το Σαββατοκύριακο, γύρω στα 10 δισ. δολάρια το Σάββατο και την Κυριακή, αλλά και σήμερα την Cyber Monday όπου θα σημειώσει ρεκόρ και θα φτάσει τα 12 δισ. δολάρια.