Χρονιά με θετικό πρόσημο ήταν το 2023 για τη Nespresso Hellas, με τη θυγατρική του ελβετικού κολοσσού Nestle στην Ελλάδα, να καταγράφει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης.
Έναν ρυθμό ανάπτυξης που, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Αντώνη Αυγερόπουλο, προέρχεται από όλα τα κανάλια πωλήσεων - e-commerce, τηλεφωνικό κέντρο και Βoutique.
Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο ίδιος στο πλαίσιο εκδήλωσης χθες, η Nespresso Hellas κατέγραψε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και κατά την κρίσιμη τριετία 2020-2022, η οποία χαρακτηρίστηκε από πληθώρα προκλήσεων, όπως η πανδημία, οι γεωπολιτικές εντάσεις, η ενεργειακή κρίση και η ραγδαία άνοδος των τιμών των πρώτων υλών. «Η αύξηση του τζίρου στην Ελλάδα έφτασε το 50% στην τριετία», σημείωσε.
Σύμφωνα δε με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, το 2022 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 38,18 εκατ. ευρώ έναντι 34,08 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους υποχώρησαν στα 768.578 ευρώ από 1,14 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.
Στο Μαρούσι η νέα Boutique, ακολουθεί η Δυτική Αττική
Στο πλαίσιο της αναπτυξιακής της στρατηγικής, η Nespresso Hellas συνεχίζει να επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της, αναπτύσσοντας το concept των Boutiques. To 2024 βρίσκει την εταιρεία με μια νέα Boutique, στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens στο Μαρούσι.
«Οι Boutiques αποτελούν σημαντικό κομμάτι επικοινωνίας για την εταιρεία και βρίσκονται στην καρδιά της στρατηγικής μας», εξήγησε ο κ. Αυγερόπουλος.
«Ανοίξαμε τη 12η Boutique και έπεται συνέχεια», τόνισε, αποκαλύπτοντας πως για το προσεχές διάστημα το ενδιαφέρον στρέφεται στη Δυτική Αττική. «Εκεί ψάχνουμε την κατάλληλη ευκαιρία», συμπλήρωσε.
Ο Έλληνας προτιμά τον κρύο καφέ
Κληθείς να περιγράψει την εικόνα της κατανάλωσης καφέ, ο κ. Αυγερόπουλος ανέφερε πως ο Έλληνας πίνει πολλούς διαφορετικούς τύπους καφέ μέσα στην ημέρα, με την κατανάλωση να καταγράφεται τόσο μέσα όσο και έξω από το σπίτι.
«Η κατανάλωση καφέ εδώ και έξι με επτά χρόνια είναι σταθερή, περίπου στα 4 δισεκατομμύρια κούπες ετησίως», σχολίασε.
Αποκάλυψε δε ότι οι Έλληνες έχουν μια προτίμηση στον κρύο καφέ και συγκεκριμένα στους πιο καλά καβουρδισμένους καφέδες.
Θέμα επιβίωσης η βιωσιμότητα, ο Έλληνας έχει «αγκαλιάσει» την ανακύκλωση
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Nespresso Hellas, o όρος βιωσιμότητα δεν είναι κάτι αμελητέο, συνιστά μάλιστα θέμα επιβίωσης.
«Το 2050 αν δεν αλλάξουν τα πράγματα, οι μισές φυτείες καφέ δεν θα υπάρχουν», προειδοποίησε, για να συμπληρώσει πως «έχει κόστος η βιωσιμότητα αλλά ο καταναλωτής προτιμάει το καλό προϊόν».
Όπως ανέφερε ο κ. Αυγερόπουλος, η Nespresso ξεκίνησε την ανακύκλωση πριν από 30 χρόνια.
«Για εμάς το ταξίδι προς το zero waste έχει ξεκινήσει νωρίς για αυτό και είμαστε αισιόδοξοι ότι θα πετύχουμε του στόχους για μηδενικό αποτύπωμα ως το 2035, ήτοι πολύ πριν το 2050», εξήγησε.
Πρόσθεσε δε ότι οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει την ανακύκλωση στην Ελλάδα.
Επένδυση 750 χιλ. ευρώ για ανακύκλωση κάψουλας
Η εταιρεία δε δημιούργησε το δικό της σύστημα ανακύκλωσης κάψουλας, σε μια επένδυση που έφτασε τα τελευταία χρόνια τις 750 χιλ. ευρώ.
«Το πρόγραμμα ανακύκλωσης που ‘τρέχει’ η Nespresso είναι σημαντικό», τόνισε ο κ. Αυγερόπουλος, εξηγώντας πως πλέον «έξι στις δέκα κάψουλες που αγοράζονται, επιστρέφονται για ανακύκλωση στις Boutique». «Είμαστε μια εταιρεία που προσφέρει εξοικείωση στον καταναλωτή για την ανακύκλωση», τόνισε στη συνέχεια.
Η συνεργασία με το Staramaki
Στο πλαίσιο της χθεσινής εκδήλωσης ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη συνεργασία της Nespesso Hellas με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Staramaki.
Το Staramaki είναι ένα 100% φυσικό καλαμάκι από το στέλεχος του σιταριού, μια λύση που δεν δημιουργεί απορρίμματα και είναι φιλική προς το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, τα staramakia υπάρχουν ήδη στις Βoutique της Nespresso Hellas και είναι διαθέσιμα στους καταναλωτές.
Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της επιχείρησης Staramaki, Στέφανος Καμπέρης, τα καλαμάκια staramakia είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμα στο κανάλι της HORECA και δη στις τουριστικές δομές της χώρας (resorts κλπ).