Τη «μάχη» κατά της Shein εντείνει ο όμιλος των Zara, Inditex, αναπτύσσοντας το χαμηλού κόστους brand της, που λέγεται Lefties.
Η ταχεία ανάπτυξη της κινεζικής Shein, που διαθέτει ένα μεγάλο online eshop, χωρίς φυσικά καταστήματα, ασκεί πίεση σε εμπόρους λιανικής, όπως η ισπανική Inditex και η σουηδική H&M.
Η μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία fast fashion στον κόσμο, βάσει πωλήσεων, έχει γίνει λιγότερο ανταγωνιστική από τότε που άρχισε να αυξάνει τις τιμές στο κεντρικό της brand, προκειμένου να προστατεύσει τα περιθώρια κέρδους από τον πληθωρισμό και στο πλαίσιο της στροφής της σε πελάτες με «μεγαλύτερα πορτοφόλια».
Η Lefties, η οποία πουλά τζιν με 17,99 ευρώ, φορέματα για μόλις 7,99 ευρώ και τσάντες έναντι 5,99 ευρώ, διαθέτει πλέον καταστήματα σε 17 χώρες, όπως η Αίγυπτος, το Μεξικό, η Ρουμανία, η Σαουδική Αραβία, η Τουρκία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Στην εγχώρια αγορά της, την Ισπανία, καθώς και στην Πορτογαλία, σημειώνει σημαντική ανάπτυξη σε μια εποχή που οι ιδιαίτερα χαμηλές τιμές της Shein ασκούν πίεση.
Στην Ισπανία, όπου έχει 25 καταστήματα σύμφωνα με τον ιστότοπό της, οι πελάτες της Lefties έχουν αυξηθεί από περίπου 3,5 εκατ. το 2019 σε 5 εκατ. το 2023, τοποθετώντας την ακριβώς πίσω από τη Shein με 5,2 εκατ., βάσει εκτιμήσεων.