Μια νέα εποχή στον χώρο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων «εγκαινιάζει» από σήμερα 4 Μαρτίου η αλυσίδα Lidl.
Και αυτό γιατί τροποποιείται το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της σε όλη την Ελλάδα. Ειδικότερα, από σήμερα Δευτέρα, όλα τα σούπερ μάρκετ Lidl θα ανοίγουν στις 7:45 κάθε μέρα, ήτοι ένα τέταρτο νωρίτερα έναντι του πρότερου ωραρίου, ενώ κάθε Σάββατο θα κλείνουν μια ώρα αργότερα και δη στις 21:00.
Όπως αποκάλυψε την περασμένη Παρασκευή, μιλώντας στους δημοσιογράφους, ο CEO και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς, Martin Brandenburger, η εν λόγω απόφαση ελήφθη με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού και δη για λόγους ευκολίας όσων επιθυμούν να αγοράσουν πρωινό κλπ.
Ερωτηθείς δε για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, ο επικεφαλής της κορυφαίας αλυσίδας του οργανωμένου λιανεμπορίου εξήγησε ότι κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, τα καταστήματα είναι ανοιχτά στις περιοχές που το επιτρέπει ο νόμος.
Αισιοδοξία για την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στην Ελλάδα
Μιλώντας στο περιθώριο της εκδήλωσης που διοργανώθηκε για την αποφοίτηση των σπουδαστών του πρώτου κύκλου του εκπαιδευτικού προγράμματος Lidl UP: Learn & Work, ο «ισχυρός» άντρας της Lidl Ελλάς εξέφρασε την αισιοδοξία του για την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στην Ελλάδα, ενώ αποκάλυψε ότι ο πληθωρισμός που μετράνε εσωτερικά στην αλυσίδα ήταν αρνητικός τον Ιανουάριο. «Ο εσωτερικός πληθωρισμός στη Lidl Ελλάς διαμορφώθηκε στο -1% τον Ιανουάριο και περίπου στα ίδια επίπεδα και τον Φεβρουάριο», τόνισε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα μάλιστα με τις εκτιμήσεις του, το 2024 αναμένεται να είναι μια καλή χρονιά για την ελληνική οικονομία, λαμβάνοντας σημαντική ώθηση από εξελίξεις με θετικό αποτύπωμα, όπως η αύξηση του κατώτατου μισθού και η συνεχιζόμενη άνθηση του τουριστικού ρεύματος.
«Στη Lidl Ελλάς δουλεύουμε συνεχώς με ‘καθαρές’ τιμές»
Με αφορμή μάλιστα την έναρξη της εφαρμογής των νέων μέτρων για την αντιμετώπιση της ακρίβειας την 1η Μαρτίου ο Martin Brandenburger έσπευσε να δηλώσει πως «στη Lidl Ελλάς δουλεύουμε συνεχώς με ‘καθαρές’ τιμές» κι ενώ το αρμόδιο υπουργείο διαμηνύει πως οι «καθαρές» τιμές στο ράφι αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα.
Όπως άλλωστε έχει ο ίδιος δηλώσει κατά το πρόσφατο παρελθόν, η Lidl Ελλάς «συνδυάζει τη δύναμη ενός μεγάλου, πολυεθνικού οργανισμού με την ευελιξία ενός discounter», με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας να αντιστοιχούν στο 70% της συνολικής γκάμας προϊόντων, ενώ αναλογούν στο 80% του τζίρου της εταιρείας.
«Όλα τα καταστήματα της Lidl Ελλάς ήταν πλήρως έτοιμα για την εφαρμογή των νέων μέτρων. Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα γιατί εμείς έχουμε πάντα ‘καθαρές’ τιμές», εξήγησε χαρακτηριστικά ο Brandenburger, ενώ την ίδια ώρα εγκαινιάζονταν στα σούπερ μάρκετ όλης της χώρας οι νέες δράσεις για την ανάσχεση της ακρίβειας και την ανακούφιση των ελληνικών νοικοκυριών μετά το πολύμηνο ράλι των τιμών.
Παράλληλα, εμφανίστηκε αισιόδοξος για την επόμενη μέρα της αλυσίδας, με τον προϋπολογισμό του 2023 να κλείνει εντός των στόχων και τις επενδύσεις να συνεχίζονται.
Υπενθυμίζεται μάλιστα ότι η εταιρεία δρομολογεί συνολικές επενδύσεις ύψους 120 εκατ. ευρώ στην τριετία, με στόχο, μεταξύ άλλων, την ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων και των αποθηκών της στην Ελλάδα.
Πριν από τρία 24ωρα μάλιστα και δη την 1η Μαρτίου εγκαινιάστηκε το κατάστημα στην περιοχή του Ρέντη, το οποίο επεκτάθηκε κατά 400 τμ.