Πτώση ετήσιων πωλήσεων και κέρδη κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών ανακοίνωσε η Target, καθώς οι καταναλωτές εμφανίστηκαν κουρασμένοι από τις υψηλές τιμές που επέφερε ο κολλώδης και επίμονος πληθωρισμός, σε συνδυασμό με την απόκτηση λιγότερων αγαθών εξαιτίας της αισθητής μείωσης της αγοραστικής της δύναμης.
Τα έσοδα της αμερικανικής επιχείρησης με έδρα τη Μινεάπολη ήταν στο όριο των εκτιμήσεων των οικονομολόγων, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος, Μπράιαν Κορνέλ σχολίασε ότι τα αποτελέσματα της εταιρείας αντικατοπτρίζουν «συνεχιζόμενες, ήπιες, πτωτικές τάσεις στις καταναλωτικές δαπάνες», ενώ στόχος είναι η παροχή κινήτρων και η επιβράβευση των «πιστών» πελατών.
Η Target ανακοίνωσε επίσης τη Δευτέρα ότι μειώνει τις τιμές σε χιλιάδες βασικά αγαθά, όπως γάλα, ψωμί, χαρτοπετσέτες και πάνες. Ειδικότερα, για το τρίμηνο τα κέρδη ανά μετοχή ήταν 2,03 δολάρια έναντι πρόβλεψης για 2,06 δολάρια, ενώ ο τζίρος άγγιξε τα 24,53 δισ. δολ. έναντι 24,52 δισ. των εκτιμήσεων της αγοράς. Είναι η πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2022 που η Target έχασε τις προβλέψεις για τα κέρδη. Τα καθαρά κέρδη της Target μειώθηκαν κατά λιγότερο από 1% στα 942 εκατομμύρια δολάρια, ενώ τα συνολικά έσοδα υποχώρησαν περίπου 3% από 25,32 δισ. δολάρια το προηγούμενο έτος.
Στο πρώτο τρίμηνο του 2024, η επισκεψιμότητα των πελατών, είτε online είτε με κανονική παρουσία στα φυσικά της καταστήματα, μειώθηκε κατά 1,9%. Το μέσο ποσό που ξόδεψαν οι πελάτες σε αυτές τις επισκέψεις μειώθηκε επίσης 1,9%. Οι ψηφιακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,4%, στην πρώτη άνοδο που καταγράφεται εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο.