Με… χιούμορ και βολές για ανακρίβειες η «κόντρα» των σούπερ μάρκετ για τις τιμές

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Με… χιούμορ και βολές για ανακρίβειες η «κόντρα» των σούπερ μάρκετ για τις τιμές
Τι δηλώνουν στο insider.gr τα σούπερ μάρκετ για το «θόρυβο» που ξεσήκωσε η συγκριτική καμπάνια της Lidl Hellas.

Πρωτόγνωρες για τα ελληνικά δεδομένα διαστάσεις -τουλάχιστον επικοινωνιακά- έλαβε η «μάχη» των σούπερ μάρκετ για τη διαμόρφωση των τιμών, στη σκιά του «θορύβου» που ξεσήκωσε η απόφαση της Lidl Hellas να προχωρήσει σε συγκριτική διαφημιστική καμπάνια, βγάζοντας σε πρώτο πλάνο την τιμολογιακή πολιτική των αλυσίδων Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι στον ιστότοπο της Lidl Hellas, παρουσιάζονται οι τιμές 14 προϊόντων της, ιδιωτικής ετικέτας, για την περίοδο 14 έως 18 Μαΐου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οι οποίες συγκρίνονται με τις τιμές των προϊόντων σε δύο ακόμη αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με την τιμοληψία της, η Lidl Hellas εμφανίζεται στον πίνακά της να είναι φθηνότερη στο καλάθι των 14 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε σχέση με τις ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης, τις οποίες δεν κατονομάζει ευθέως αλλά παρουσιάζει σαν Σούπερ Μάρκετ Α και Σούπερ Μάρκετ Β. Βέβαια, στις αποδείξεις που προσκομίζει αφενός, εμφανίζει ξεκάθαρα την επωνυμία των δύο προαναφερθεισών αλυσίδων, αφετέρου και τα χρώματα που χρησιμοποιεί για να τις περιγράψει είναι τα χαρακτηριστικά τους. Το γαλάζιο για την ΑΒ Βασιλόπουλος και το πορτοκαλί για τη Σκλαβενίτης.

Πώς «αντιδρούν» Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος

Ο όμιλος Σκλαβενίτη εξακολουθεί να τηρεί σιγή ιχθύος για τη διαφημιστική καμπάνια της Lidl Hellas, παραμένοντας πιστός στο χαμηλό προφίλ που μας έχει συνηθίσει, καθώς σχεδόν ποτέ δεν σχολιάζει τα τεκταινόμενα στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.

Από την πλευρά της η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος αντιμετώπισε με αρκετή δόση χιούμορ τη διαφήμιση της Lidl Hellas, σπεύδοντας να… την ευχαριστήσει για τις αγορές της. «Η απόδειξή σου θα ήταν ακόμα πιο χαμηλή αν είχες ΑΒ Plus και εξαργύρωνες μια 6ευρη επιταγή. Γι' αυτό σε κάναμε μέλος, ώστε την επόμενη φορά να ψωνίσεις οικονομικότερα!» αναφέρεται σε ανάρτηση της ΑΒ Βασιλόπουλος, μαζί με το hashtag: #TaLidlExounABPlus.

Πηγές της ΑΒ Βασιλόπουλος σχολίαζαν σήμερα στο insider.gr πως παρά το γεγονός ότι υπάρχουν ανακρίβειες ως προς τη σύγκριση των τιμών των προϊόντων που πωλούνται στα ράφια των συγκεκριμένων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, η απόφαση της αλυσίδας ήταν να αντιμετωπίσει με χιουμοριστικό τρόπο και μόνο την κατάσταση, δεδομένου άλλωστε ότι σε νομική βάση, η συγκριτική διαφήμιση δεν είναι κάτι που απαγορεύεται. Οι ίδιες πηγές από την ΑΒ Βασιλόπουλος διαβεβαίωναν πως το θέμα κλείνει εδώ και πως η αλυσίδα δεν θα προβεί σε καμία επιπλέον κίνηση.

Πηγές της αγοράς εξηγούν δε ότι η Lidl Hellas, στον συγκριτικό πίνακα που δημιούργησε για τον σκοπό της διαφήμισης, όπου κάνει αναγωγή στις τιμές σε αρκετές περιπτώσεις, συγκρίνει συσκευασίες και ποσότητες που δεν είναι όμοιες μεταξύ τους.

Το σκεπτικό της Lidl Hellas πίσω από τη συγκριτική διαφήμιση

Την ίδια ώρα, κύκλοι της Lidl Hellas ανέφεραν νωρίτερα σήμερα στο insider.gr πως η διαφήμιση της αλυσίδας είναι μια «καθαρά εμπορική καμπάνια που στόχο έχει να αναδείξει ότι έχουμε τις καλύτερες τιμές στην καλύτερη ποιότητα».

«Δεν υπήρξε καμία διάθεση δηκτικότητας έναντι των άλλων αλυσίδων. Είμαστε όλοι μια ομάδα, ανήκουμε όλοι στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ και έχουμε άριστες σχέσεις μεταξύ μας», τόνιζαν οι ίδιοι κύκλοι.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σούπερ μάρκετ: Το μέλλον περνά από τα... αυτόματα ταμεία 

ΙΕΛΚΑ: Μείωση τιμών στα σούπερ μάρκετ για πρώτη φορά τον Μάιο - Τα προϊόντα και οι λόγοι

Παντελιάδης: Σε πέντε χρόνια θα έχουμε μικρότερο αριθμό σούπερ μάρκετ στη χώρα

gazzetta
gazzetta reader insider insider