«Βουτιά» 14% σημειώνει η μετοχή της H&M το πρωί της Πέμπτης, αφού η εταιρεία ανακοίνωσε μικρότερη αύξηση κερδών δευτέρου τριμήνου, απογοητεύοντας τις επενδυτικές εκτιμήσεις, ενώ παράλληλα έθεσε εν αμφιβόλω την επίτευξη του στόχο όσον αφορά το περιθώριο κέρδους για ολόκληρο το έτος, μετά και την αποδυνάμωση των πωλήσεων του Ιουνίου.
H δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων παγκοσμίως ανέφερε ότι τα λειτουργικά κέρδη για την περίοδο Μαρτίου-Μαΐου ανήλθαν στα 7,1 δισ. σουηδικές κορώνες (672 εκατ. δολάρια), κάτω από την πρόβλεψη για 7,37 δισ. σουηδικές κορώνες που ανέμεναν οι αναλυτές, ωστόσο σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2023 καταγράφηκε άνοδο ύψους 4,7 δισ. σουηδικών κορώνων.
Σύμφωνα με την H&M, οι πωλήσεις τον Ιούνιο μειώθηκαν περίπου 6% σε σύγκριση με πέρυσι, με την εταιρεία να αποδίδει ευθύνες στις κακές καιρικές συνθήκες σε πολλές από τις μεγάλες αγορές της. Οι πωλήσεις ανέκαμψαν καθώς ο καιρός βελτιώθηκε στο τέλος του μήνα, ανέφερε επίσης. Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ντάνιελ Ερβέρ αμφισβήτησε την ικανότητα της εταιρείας να επιτύχει τον φετινό στόχο για το περιθώριο κέρδους, εντείνοντας τις πιέσεις προς την μετοχή της επιχείρησης.
«Ο στόχος μας για λειτουργικό περιθώριο 10% για ολόκληρο το έτος 2024 παραμένει σε ισχύ. Ωστόσο, οι συνθήκες για την επίτευξη αυτού του επιπέδου φέτος έχουν γίνει πιο δύσκολες καθώς εκτιμάται ότι οι εξωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν τα έσοδα από πωλήσεις, θα έχουν μεγαλύτερο αρνητικό αντίκτυπο από όσο περιμέναμε το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς» υπογράμμισε ο CEO.
Παράλληλα, πρόσθεσε ότι η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει τόσο στις online υπηρεσίες της όσο και στα καταστήματα, αναβαθμίζοντας τις εμπειρίες που προσφέρει στους καταναλωτές ειδικά στο Παρίσι, το Μιλάνο, το Βερολίνο, τη Στοκχόλμη, το Αμβούργο και το Μόναχο, στα πρότυπα που ήδη εφαρμόζονται σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο και Τόκιο.