Apple Vision Pro: Σε ποιες χώρες είναι διαθέσιμο από σήμερα το headset των 3.500 δολαρίων

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Apple Vision Pro: Σε ποιες χώρες είναι διαθέσιμο από σήμερα το headset των 3.500 δολαρίων
Η μάσκα «μικτής πραγματικότητας» Vision Pro της Apple κατακτά ολοένα και περισσότερες χώρες, με διαθεσιμότητα εκτός των ΗΠΑ από σήμερα (12/7). 

Η μάσκα «μικτής πραγματικότητας» Vision Pro της Apple κατακτά ολοένα και περισσότερες χώρες, με διαθεσιμότητα εκτός των ΗΠΑ από σήμερα (12/7).

Έπειτα από το επιτυχημένο ντεμπούτο του headset της Apple στις ασιατικές αγορές - Κίνα, Χονγκ Κονγκ, Ιαπωνία και Σιγκαπούρη - στις 28 Ιουνίου, από σήμερα είναι διαθέσιμο στα ράφια των καταστημάτων σε Αυστραλία, Καναδά, Γαλλία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Σε ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα της Apple στο Λονδίνο στη Regent Street, οι πελάτες έχουν κλείσει θέσεις για δοκιμή του προϊόντος (demo), αποδεικνύοντας πως το πιο "hot" προϊόν της αγοράς έχει ήδη κατακτήσει τα πλήθη, παρά την εξωπραγματική τιμή του.

Για καθιερωμένα προϊόντα όπως τα iPhone, το κοινό έχει συνήθως τη δυνατότητα να τα προπαραγγείλει online. Στην περίπτωση όμως του Vision Pro πραγματοποιούνται επιδείξεις, έτσι ώστε η Apple να πείσει όλο και περισσότερους πελάτες να πραγματοποιήσουν μια αγορά ύψους 3.499 δολαρίων για το headset της - τιμή πολύ πιο υψηλή από άλλα headsets μαζικής αγοράς.

Ο Bryan Ma, αντιπρόεδρος της International Data Corporation, δήλωσε ότι δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι υπάρχει τεράστιος ενθουσιασμός για το Vision Pro, καθώς πρόκειται για «μια σχετικά νέα κατηγορία προϊόντων που απέχει πολύ από το mainstream», καθώς η Apple «είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό».

Ωστόσο, η πρόκληση είναι αν η εταιρεία-κολοσσός μπορεί να διατηρήσει τις πρώτες εβδομάδες ενθουσιασμού και να τις μετατρέψει σε βιώσιμες πωλήσεις, «δεδομένου όχι μόνο της τρέχουσας τιμής του προϊόντος, αλλά και του γεγονότος ότι το σύστημα των εφαρμογών και των περιπτώσεων χρήσης εξακολουθεί να εξελίσσεται», δήλωσε ο Ma.

Κατά το πρώτο τρίμηνο, η Meta διατήρησε την πρώτη θέση στην αγορά ακουστικών μικτής/εικονικής πραγματικότητας, ενώ η πρόσφατη είσοδος της Apple την ώθησε στο Νο2, σύμφωνα με έκθεση της IDC που δημοσιεύθηκε στις 18 Ιουνίου. Η ByteDance, η Xreal και η HTC ήταν επίσης στην πρώτη πεντάδα.

«Τόσο το Meta's Quest 3 όσο και το Vision Pro βοήθησαν στην εκπαίδευση των χρηστών και δελέασαν τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν περιεχόμενο μικτής πραγματικότητας, αναμειγνύοντας τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο», δήλωσε η IDC.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Apple: Άλμα 21% στις παγκόσμιες αποστολές PC το β' τρίμηνο

Wall Street: Απώλειες 1,95% για Nasdaq - Ενεργοποιήθηκαν οι πωλητές στις Big Tech

Κομισιόν: Χαιρετίζει την δέσμευση της Apple να ανοίξει το σύστημα πληρωμών της και σε άλλους παρόχους

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider