Σε συζητήσεις για την ανάληψη μειοψηφικού μεριδίου στην Ray-Ban, βρίσκεται η Meta Platforms, καθώς ο ιδιοκτήτης του Facebook θέλει να επενδύσει περισσότερα στην ανάπτυξη έξυπνων γυαλιών.
Η Meta, η οποία έχει ήδη συνεργαστεί με την EssilorLuxottica SA για την δημιουργία των έξυπνων γυαλιών Ray Ban-Meta, εξετάζει να αποκτήσει μερίδιο έως και 5% του ομίλου γυαλιών πολυτελείας και κατασκευαστεί των Ray-Ban, το οποίο θα αποτιμάται σε περίπου 4,5 δισ. ευρώ (4,9 δισ. δολάρια), σύμφωνα με σε άτομα που γνωρίζουν τις συζητήσεις. Ωστόσο τονίζουν ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε επένδυση.
Αναλαμβάνοντας μερίδιο στην EssilorLuxottica, ο κολοσσός των social media θα επιδιώξει να ενισχύσει τη συνεργασία του με τη μεγαλύτερη εταιρεία γυαλιών στον κόσμο. Η Meta, όπως και άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, εξερευνούν τη χρήση εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας για να προσφέρουν ακόμα πιο καινοτόμες εμπειρίες στους χρήστες τους.
Η Snap Inc. πειραματίζεται με θεάματα μικτής πραγματικότητας εδώ και χρόνια, ενώ η Apple Inc. κυκλοφόρησε τα ακουστικά Vision Pro νωρίτερα φέτος. Μέχρι στιγμής, οι χρήστες δεν έχουν υιοθετήσει αυτές τις τεχνολογίες μαζικά.
Οι μετοχές της EssilorLuxottica σημείωσαν άνοδο άνω του 2%, ενώ ενδοσυνεδριακά είχαν φτάσει μέχρι και στο +4,6% στο χρηματιστήριο του Παρισιού.
Η Meta έχει επενδύσει πολλά στο metaverse - μια μελλοντική έκδοση του Διαδικτύου που αποτελείται από καθηλωτικούς κόσμους προσβάσιμους μέσω ακουστικών - το οποίο ο Διευθύνων Σύμβουλος Mark Zuckerberg χαιρέτισε ως την επόμενη μεγάλη επανάσταση μετά τα κινητά τηλέφωνα. Η εταιρεία άλλαξε το όνομά της από Facebook σε Meta πριν από χρόνια για να υπογραμμίσει την αφοσίωση στην ιδέα.