Ελεύθερη πτώση -30% πραγματοποίησε προσυνεδριακά η μετοχή της Universal Music Group την Πέμπτη, αφού η αύξηση των εσόδων από συνδρομές και streaming απογοήτευσε τους επενδυτές.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη πτώση που έχει καταγραφεί από την αρχική δημόσια προσφορά της εταιρείας, με την συγκεκριμένη καθίζηση να έχει εξαλείψει περίπου 13,6 δισ. ευρώ (14,75 δισ. δολάρια) χρηματιστηριακής αξίας μέχρι στιγμής.
Με το άνοιγμα της Wall Street, η μετοχή ενισχύεται κατά 1,58%.
Η μεγαλύτερη δισκογραφική εταιρεία του κόσμου, η οποία εκπροσωπεί καλλιτέχνες όπως η Taylor Swift και ο Drake, ανακοίνωσε ότι τα έσοδα από συνδρομές για ηχογραφημένη μουσική αυξήθηκαν κατά 6,9% σε σταθερούς όρους νομίσματος το δεύτερο τρίμηνο. Αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Bloomberg «έβλεπαν» αύξηση στα επίπεδα του 11%.
Η επιβράδυνση στην αύξηση των διαφημιστικών εσόδων στη Spotify Technology SA και στο YouTube ήταν από τις βασικότερες αιτίες για τις πιο αδύναμες πωλήσεις, αν και η UMG αντιμετωπίζει επίσης εμπόδια με εταιρείες social media που έχουν γίνει βασικό μέρος της διανομής της μουσικής της, δήλωσε ο Chief Financial Officer Boyd Muir μιλώντας στους δημοσιογράφους.
Η Meta Platforms Inc. σταμάτησε να αδειοδοτεί premium μουσικά βίντεο από την UMG για το Facebook τον Μάιο, αφού διαπίστωσε ότι ήταν λιγότερο δημοφιλή από άλλα μουσικά προϊόντα. Επίσης, η διαμάχη της εταιρείας με το TikTok οδήγησε επίσης σε έναν μήνα απώλειας εσόδων από την συγκεκριμένη το δεύτερο τρίμηνο. Τα έσοδα streaming, τα οποία εξαρτώνται από τη διαφημιστική αγορά, μειώθηκαν κατά 4%, στα 343 εκατ. ευρώ χάνοντας επίσης από τις εκτιμήσεις της αγορά.
Η Taylor Swift με την κερδοφόρα περιοδεία Eras, ώθησε τα έσοδα από merchandising να αυξηθούν κατά 44% το τρίμηνο. Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν για 12ο συνεχόμενο τρίμηνο, στα 2,93 δισ. ευρώ (3,2 δισ. δολάρια) από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις, αλλά αυτό δεν βοήθησε το κλίμα που επιδεινώθηκε από τις ανησυχίες για την ανάπτυξή της.