Έσοδα που δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των αναλυτών αλλά και μείωση της αξίας των τηλεοπτικών δικτύων κατά 9,1 δισ. δολάρια ανακοίνωσε η Warner Bros. Discovery για το β' τρίμηνο.
Συγκεκριμένα η εταιρεία ανακοίνωσε ζημίες 4,07 δολάρια ανά μετοχή, έναντι των 22 σεντς απώλειες ανά μετοχή που ανέμεναν οι αναλυτές της LSEG.
Όσον αφορά τα έσοδα, ανήλθαν μειωμένα κατά 6% στα 9,07 δισ. δολάρια, έναντι 10,071 δισ. δολαρίων που αναμενόταν.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων μειώθηκαν κατά 15% στα 1,8 δισ. δολάρια.
Τα έσοδα από τα τηλεοπτικά δίκτυα της εταιρείας - ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει τα TBS, TNT, Discovery και TLC - μειώθηκαν κατά 8% στα 5,272 δισ. δολάρια κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, με τα έσοδα τόσο από τη διανομή όσο και από τη διαφήμιση να κινούνται πτωτικά.
Ωστόσο, ο τομέας streaming της εταιρείας, με επίκεντρο την πλατφόρμα Max, αποτέλεσε φωτεινό σημείο στα κατά τα άλλα αρνητικά στοιχεία. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εταιρεία προστέθηκαν 3,6 εκατ. συνδρομητές κατά τη διάρκεια του τριμήνου που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, ανεβάζοντας το σύνολο των παγκόσμιων πελατών της στα 103,3 εκατ. καθώς το Max ξεκίνησε να διατίθεται σε νέες διεθνείς αγορές.
Στον απόηχο της ανακοίνωσης η μετοχή της Warner Bros. Discovery στις μετασυνεδριακές συναλλαγές της Wall Street υποχωρεί 7,26%.