Ρυθμίσεις οφειλών άνω των 880 εκατ. ευρώ έχει πραγματοποιήσει η Ιntrum στην Ελλάδα από την αρχή του έτους, σε συνεργασία με 15,8 χιλ. ιδιώτες και επιχειρήσεις. Πάγια στρατηγική της εταιρείας είναι η επιδίωξη συναινετικών λύσεων και στο πλαίσιο αυτό εξαντλεί όλα τα διαθέσιμα μέσα προκειμένου να βρεθεί συμβιβαστική λύση, κάτι που αποδεικνύεται από το μικρό ποσοστό πλειστηριασμών επί του συνόλου των υποθέσεων που διαχειρίζεται.
Στη διαδικασία ρύθμισης μέσω του Εξωδικαστικού μηχανισμού, στην πολυπληθέστερη κατηγορία ρυθμίσεων (οφειλές κάτω από 250.000 ευρώ), η εγκρισιμότητα κινείται σε πολύ υψηλό επίπεδο και έφθασε το μήνα Ιούλιο στο 89%, αναδεικνύοντας την Intrum στην πρώτη θέση μεταξύ servicers και τραπεζών όσο αφορά την εγκρισιμότητα.
Στο επίκεντρο της εξυπηρέτησης της Intrum βρίσκεται η διαδικτυακή πλατφόρμα My Intrum Portal, η οποία επιτρέπει άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία για την ενημέρωση των οφειλετών με διαφάνεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.
Μέσω της στρατηγικής που υλοποιεί, η οποία έχει ως επίκεντρο την οικονομική βιωσιμότητα και την κοινωνική ευθύνη, η Intrum Hellas διατηρεί μια σταθερά ανοδική πορεία μεγεθών και κεφαλαιακής επάρκειας. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία προχώρησε σε μείωση μετοχικού κεφαλαίου κατά 44,6 εκ.ευρώ σε μια προσπάθεια εξορθολογισμού της κεφαλαιακής της βάσης σε σχέση με τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς.